شاید گردشگری نیویورک تا 2025 سرپا نشود

به گزارش پرسینا بلاگ، بر اساس پیش بینی جدید یکی از ارگان های مربوط به گردشگری شهر نیویورک NYC & Company اعلام شد شمار کلی بازدیدکنندگان از این شهر در سال 2020 تا 66 درصد کاهش خواهد داشت.

شاید گردشگری نیویورک تا 2025 سرپا نشود

در سال 2019 رکورد بازدید 66.6 میلیون بازدیدکننده از نیویورک به ثبت رسید و قرار بود در سال جاری این رقم افزایش پیدا کند، اما پیش بینی جدید نشان می دهد شمار بازدیدکنندگان سال جاری یک سوم سال گذشته خواهد بود.

متلاشی شدن صنعت توریستی مهم ترین عاملی است که سبب شده اقتصاد نیویورک در مقایسه با سایر شهرهای مهم ایالات متحده با مسائل اقتصادی جدی تری روبرو شود. صدها رستوران که اغلب آن ها به بازدیدکنندگان خارجی متکی هستند به همراه چندین هتل بزرگ در پی این مسائل اقتصادی برای همیشه تعطیل شدند.

پیش از تعطیلی سراسری ماه مارس، صنعت توریستی در نیویورک حدود 400هزار شغل را در برمی گرفت.

براساس این پیش بینی جدید حتی با خاتمه همه گیری ویروس کرونا، فرایند بازگشت بازدیدکنندگان خارجی که مدت طولانی تری در شهر اقامت دارند و بیش از توریستان داخلی هزینه می کنند بسیار کُند خواهد بود.

انتظار می رود شمار توریستان خارجی نیویورک، تا سال 2025 به شمار گردشکران خارجی 2019 نرسد.

در حوزه سرگمی و هنر این شهر، تئاتر، اپرا، موسیقی زنده و کمدی به شدت دچار خسارت شده اند.

نیویورک تایمز، در این بین تئاتر برادوی بیش از موارد دیگر به توریستان متکی است. با آغاز سال 2020 و با انتشار آمار و ارقام توسط مسوولان برادوی مشخص شد حدود 2.8 میلیون توریست بین المللی در سال 2019 از اجراهای برادوی بازدید کرده اند.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: گردشبان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5887

به "شاید گردشگری نیویورک تا 2025 سرپا نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاید گردشگری نیویورک تا 2025 سرپا نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید