صادقی: بازیکنان سایپا انگیزه زیادی برای رویارویی با تراکتور دارند، به بازی بسته و ضدحمله فکر نمی کنیم

به گزارش پرسینا بلاگ، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا بیان کرد، شاگردانش انگیزه زیادی برای رویارویی با تراکتور تبریز دارند.

صادقی: بازیکنان سایپا انگیزه زیادی برای رویارویی با تراکتور دارند، به بازی بسته و ضدحمله فکر نمی کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور گفت: بازی بزرگی با تیم تراکتور داریم که بازیکنان بزرگی دارد. بچه های ما به خاطر جوانی شان انگیزه زیادی برای این بازی دارند.

وی ادامه داد: من بیشترین گل هایی که در زمان بازی کردنم به ثمر رساندم، مقابل تراکتور (تراکتورسازی) بوده است، با این حال تماشاگران تبریزی همواره چه در تبریز و چه تهران با من با احترام برخورد نموده اند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا همچنین خاطر نشان کرد: تیم ما در گلزنی خیلی خوب کار نموده است، با این وجود در ادامه کوشش می کنیم تا بیشتر گل بزنیم و البته کمتر هم گل دریافت کنیم. امیدوارم فردا همه از بازی دو تیم لذت ببرند.

صادقی درباره اینکه مقابل تراکتور دفاعی بازی می نمایند، توضیح داد: هر بازی برای ما استراتژی خاص خودش را دارد و این طور نیست که به بسته بازی و ضدحمله فکر کنیم.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1636

به "صادقی: بازیکنان سایپا انگیزه زیادی برای رویارویی با تراکتور دارند، به بازی بسته و ضدحمله فکر نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: بازیکنان سایپا انگیزه زیادی برای رویارویی با تراکتور دارند، به بازی بسته و ضدحمله فکر نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید