صدور مجوز تأسیس یک هتل 5 ستاره در ارومیه

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: با موافقت کارگروه امور زیربنایی استان، یک هتل پنج ستاره جدید در ارومیه احداث می گردد.

صدور مجوز تأسیس یک هتل 5 ستاره در ارومیه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، جلیل جباری با اعلام این خبر اضافه نمود: در جلسه ای که در محل اداره کل راه و شهرسازی استان تشکیل شد، با صدور مجوز تأسیس پروژه احداث هتل پنج ستاره جدید در ارومیه موافقت شد.

او با اشاره به اهمیت ساخت هتل در آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی به دلیل موقعیت جغرافیایی و هم مرزی با سه کشور ترکیه، عراق و جمهوری نخجوان و ورود و خروج گردشگران داخلی و خارجی نیازمند داشتن هتل هایی با امکانات بین المللی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی حمایت از سرمایه گذاران بخش گردشگری را ضروری دانسته و توضیح داد: حمایت از سرمایه گذاران بخش گردشگری، اشتغال و برطرف بیکاری و ایجاد درآمد را به همراه خواهد داشت و باید همه دستگاه های دخیل در این امر همکاری های لازم را داشته باشند.

او اضافه نمود: ما از همه سرمایه گذارانی که علاقه مند به سرمایه گذاری در بخش گردشگری هستند استقبال نموده و تمام کوشش خود را به کار می بندیم تا موانع احتمالی بر سر راه سرمایه گذاران را برطرف کنیم.

پروژه هتل پنج ستاره مسعود اسکندری واقع در کیلومتر دو جاده ارومیه، مهاباد با سطح اشغال 1977/5 مترمربع و زیربنای 12477/5 مترمربع در زمینی به مساحت 7هزار مترمربع با پیش بینی حجم سرمایه گذاری 350میلیارد ریال و اشتغال 42 نفر ساخته می گردد.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1881

به "صدور مجوز تأسیس یک هتل 5 ستاره در ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز تأسیس یک هتل 5 ستاره در ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید