طیبی: امتیاز دریافت مهمتر از گل زدن من بود، خوشحالم که شرمنده هواداران نشدیم

به گزارش پرسینا بلاگ، محمد طیبی، مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: خوشحالم که در بازی با صنعت نفت شرمنده هواداران نشدیم و یک امتیاز از این بازی خارج از خانه گرفتیم.

طیبی: امتیاز دریافت مهمتر از گل زدن من بود، خوشحالم که شرمنده هواداران نشدیم

محمد طیبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به دیدار تیمش برابر صنعت نفت گفت: بازی سختی داشتیم، آنها بعد از پیروزی برابر فولاد در هفته اول، این بار در خانه دنبال دومین برد پیاپی بودند تا موقعیت شان را در جدول بهتر کنند. ما در دقایق ابتدایی گل خوردیم که این کارمان را سخت تر کرد، ولی شادم که در نهایت در دقیقه 85 بازی را به تساوی کشاندیم. در طول بازی خیلی تلاش کردیم و جنگیدیم تا گل مساوی را بزنیم و پایان به هدف مان رسیدیم.

وی که گل تساوی تیمش را در این بازی به ثمر رساند، تأکید کرد: شادم که گل زدم تا شرمنده هواداران نشویم، ولی این گل نتیجه زحمات تمام بازیکنان بود. امتیاز دریافت مهم تر از گل زدن است و اعتقاد من این است که حتی می توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم. ما در خارج از خانه بازی می کردیم و طبیعتاً دریافت یک امتیاز نمی تواند نتیجه بدی باشد.

مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد آینده تیمش شرح داد: ما تیم خوبی داریم. در بازی اول برابر تیم پرمهره تراکتور مساوی کردیم و نتیجه بازی مان با صنعت نفت هم بد نبود. مطمئناً در ادامه بازی ها شرایط تیم ما بهتر خواهد شد و تلاش مان این است که نتایج خوبی بگیریم تا هواداران را شاد کنیم.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1409

به "طیبی: امتیاز دریافت مهمتر از گل زدن من بود، خوشحالم که شرمنده هواداران نشدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طیبی: امتیاز دریافت مهمتر از گل زدن من بود، خوشحالم که شرمنده هواداران نشدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید