عارف: هر چه سریعتر واکسیناسیون در کشور انجام گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به مناسبت درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند در اثر کرونا نوشت که ضرورت دارد برای حفاظت از جان هم وطنان و همچنین نجات کسب وکار ها و رونق اقتصاد، هر چه سریعتر واکسیناسیون در کشور انجام گردد. تا زمان ساخت، تایید و توزیع نهایی واکسن ایرانی، خرید واکسن از کشور هایی که تاییدیه های معتبر از جمله سازمان بهداشت جهانی را داشته باشد اقدامی ضروری، فوری و حیاتی است.

عارف: هر چه سریعتر واکسیناسیون در کشور انجام گردد

متن پیغام محمدرضا عارف در اینستاگرام به توضیح زیر است:

تسلیت به ایران

مرگ هر انسان به خصوص هر ایرانی در این عالم گیری کرونا، موجب اندوه و مصیبت است. اما در این روزها، کرونا دو تن از فوتبالیست های به نام و محبوب ایران را گرفت و دل ایرانیان را بیشتر به درد آورد.

خاطرات شیرین علی آقای انصاریان و آقای مهرداد میناوند در زمین فوتبال و بعد از آن در رسانه، در خاطر و دل مردم به نیکی ثبت شده است و ماندگار خواهد بود. روحشان قرین رحمت باد!

من این مصیبت را به دوستان ایشان و بازماندگانشان تسلیت عرض می کنم و برایشان صبوری مسئلت دارم.

ما قدردان کوشش و ایثار نگاهبانان سلامت کشور هستیم. طی یکسالی که از اپیدمی ویروس کرونا می گذرد، جامعه پزشکی و درمان کشور نشان داد که نه تنها در عرصه تشخیص و درمان بیماری ها در بالاترین سطح علمی قرار دارند بلکه با فداکاری و از خود گذشتگی، در عرصه اخلاق و انسان دوستی نیز بینظیرند.

حال که خوشبختانه دنیا به فناوری ساخت واکسن کرونا دست یافته است، ضرورت دارد برای حفاظت از جان هم وطنان و همچنین نجات کسب وکار ها و رونق اقتصاد، هر چه سریعتر واکسیناسیون در کشور انجام شود؛ لذا تا زمان ساخت، تایید و توزیع نهایی واکسن ایرانی، خرید واکسن از کشور هایی که تاییدیه های معتبر از جمله سازمان بهداشت دنیای را داشته باشد اقدامی ضروری، فوری و حیاتی است. این امر باید با جلب اعتماد عمومی همراه شود.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6480

به "عارف: هر چه سریعتر واکسیناسیون در کشور انجام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عارف: هر چه سریعتر واکسیناسیون در کشور انجام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید