عرضه نسخه کامپیوتر Death Stranding یک ماه به عقب افتاد

به گزارش پرسینا بلاگ، شنیدن خبر تاخیر بازی ها و فیلم های مختلف، به موضوعی عادی در صنعت سرگرمی تبدیل شده است؛ توسعه و عرضه بازی ها و دیگر محصولات یکی پس از دیگری در پی بحران جهانی فعلی با مشکل روبرو شده اند. استودیوی بازی سازی کوجیما پروداکشنز هم که در حال حاضر به صورت موقت تعطیل شده، خبر از تاخیر در عرضه نسخه کامپیوتر بازی جدیدشان یعنی Death Stranding داده است.

عرضه نسخه کامپیوتر Death Stranding یک ماه به عقب افتاد

نسخه کامپیوتر بازی Death Stranding قرار بود در روز دوم ژوئن عرضه شود، ولی طبق خبری که استودیوی کوجیما پروداکشنز منتشر کرده، عرضه این نسخه بازی به تاریخ 14 جولای موکول شده است.

کوجیما پروداکشنز در حساب کاربری رسمی خود در توییتر نوشته است: در پی تعطیلی موقت کوجیما پروداکشنز، مجبور شده ایم تا عرضه نسخه کامپیوتر Death Stranding را به 14 جولای 2020 موکول کنیم. تدابیری برای کار در خانه لحاظ شده است و نیاز به زمان توسعه بیشتر داریم. از صبر و پشتیبانی شما متشکریم.

چند هفته پیش بود که یکی از کارمندان استودیوی کوجیما پروداکشنز به نوع جدید ویروس کرونا مبتلا شد. این استودیو هم به سرعت اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس را انجام داد و هم چنین استودیو را تعطیل کرد.

نسخه کامپیوتر بازی Death Stranding قرار است از نظر فنی، قابلیت های بیشتری در مقایسه با نسخه کنسولی داشته باشد. برای مثال می توان بازی را روی کامپیوتر با سرعت 60 فریم در ثانیه و نسبت تصویر فوق کشیده تجربه کرد. تمام میان پرده های بازی هم برای نمایش در نسبت تصویر فوق کشیده تنظیم و آماده شده اند. آیتم های مختلفی هم از بازی هاف-لایف در نسخه استیم Death Stranding قرار داده شده است. قابلیت عکاسی هم قرار بود یکی از قابلیت های انحصاری نسخه کامپیوتر باشد که در نتیجه درخواست بازی کننده ها، به نسخه پلی استیشن 4 هم اضافه شد.

نسخه کامپیوتر بازی Death Stranding به صورت همزمان روی دو فروشگاه استیم و اپیک گیمز استور عرضه خواهد شد.

منبع: توییتر

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4206

به "عرضه نسخه کامپیوتر Death Stranding یک ماه به عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه نسخه کامپیوتر Death Stranding یک ماه به عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید