عزیزی: برای میزبانی مسابقات بین المللی مینی گلف درخواست رسمی می دهیم، استفاده از مربی خارجی شروطی دارد

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس فدراسیون گلف از برنامه ریزی برای ارائه درخواست رسمی به منظور میزبانی مسابقات بین المللی مینی گلف در سال 2020 خبر داد.

عزیزی: برای میزبانی مسابقات بین المللی مینی گلف درخواست رسمی می دهیم، استفاده از مربی خارجی شروطی دارد

حمید عزیزی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره میزبانی رقابت های بین المللی مینی گلف در سال آینده میلادی گفت: ما در این باره مذاکراتی را با فدراسیون جهانی کرده بودیم و به صورت شفاهی هم با این موضوع موافقت شده بود. در همین خصوص موضوع در هیئت رئیسه فدراسیون طرح و مقرر شد که درخواست رسمی و کتبی برای این میزبانی به فدراسیون جهانی ارائه شود.

وی با اشاره به تلاش برای اعزام گلف بازان به مسابقات جهانی مینی گلف در مهر ماه به کشور چین، درباره برگزاری مجمع عمومی فدراسیون گفت: یکی از نکات جالب فدراسیون از مهر ماه سال گذشته به بعد برگزاری کجامع سال های 95، 96 و 97 است. در واقع ما مجمع 95 و 96 را یکجا برگزار کردیم و قرار است مجمع سال 97 را نیز اواخر تیر یا اوایل مرداد برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون گلف درباره فعالیت این فدراسیون در رده های سنی مختلف مطرح نمود: به جز گلف که رشته اصلی است، خوشبختانه انجمن های سایر رشته ها فعالیت های خوبی دارند. ما به همین دلیل برنامه جدی برای رده های مختلف سنی داریم و بر همین اساس نیز سرمربیان رده های مختلف را منصوب کردیم. همچنین قرار است با مذاکراتی که داشتیم، امسال مسابقات مینی گلف در المپیاد استعدادیابی حضور خواهد داشت که برنامه ریزی لازم اجرا شده است.

عزیزی در پاسخ به این سوال که آیا شرایط برای استفاده از مربیان خارجی مهیا است یا خیر؟ گفت: در این باره باید شروطی محقق شود؛ شرط اول آن است که باید زمینه لازم برای بهره وری کامل از تجربه این مربیان را فراهم کنیم تا حضور آنها به صورت نمایشی نباشد. نکته دوم آن است که باید پتانسیل مربیان داخلی را بالفعل کنیم و در جایی که دیگر امکانش نبود، از مربی خارجی بهره ببریم. نکته سوم نیز آن است که استفاده دائمی از مربیان خارجی ضرورت ندارد. در واقع می توانیم این مربیان را برای یک زمان معین یعنی چند روز یا چند هفته به ایران بیاوریم تا هم بازیکنان را آموزش بدهد و هم فرصت یادگیری برای مربیان داخلی فراهم باشد.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 649

به "عزیزی: برای میزبانی مسابقات بین المللی مینی گلف درخواست رسمی می دهیم، استفاده از مربی خارجی شروطی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی: برای میزبانی مسابقات بین المللی مینی گلف درخواست رسمی می دهیم، استفاده از مربی خارجی شروطی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید