غربی ها در بحران کرونا حتی در تامین نیازهای اولیه بهداشتی مردم با مشکل روبرو شدند

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/قم رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان نمود: غربی ها در بحران کرونا حتی در تامین نیازهای اولیه بهداشتی مردم با مشکل روبرو شدند.

غربی ها در بحران کرونا حتی در تامین نیازهای اولیه بهداشتی مردم با مشکل روبرو شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه علوم پزشکی، دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا ویروس در استان ،گفت: غربی ها در بحران کرونا حتی در تامین نیازهای اولیه بهداشتی مردم با مشکل روبرو شدند.

وی با تقدیر از از زحمات رسانه ها در راستای مطلع سازی مردم، اضافه نمود: نباید فراموش کنیم که ویروس کرونا تمام نشده و باز هم ممکن است پیک مجددی را ببینیم و مراجعه حجم گسترده مردم در بیمارستان ها و اشغال تخت های بیمارستانی دیده گردد.

وی توضیح داد: همیشه باید با مردم ارتباط درست برقرار کنیم و مطلعی رسانی های مقتضی انجام گردد، اینکه چرا مردم باید قرنطینه باشند و یا اینکه چرا باید مسائل بهداشتی، فاصله گذاری و حفاظت فردی را رعایت کنند، که در این راستا باید قانع کردن افکار عمومی صورت گیرد. در این موارد رسانه های مجازی و غیرمجازی گام های بسیار خوبی برداشته و باز هم تقاضا یاری کنند.

قدیر اظهارکرد: مردم خوب کشورمان تهدید کووید19 و تحریم را به یک فرصت تبدیل کردند، بطوریکه در فراوری انواع لوازم بهداشتی، ضدعفونی و حفاظت فردی مسئله ای در مملکت نداریم.

وی گفت: مقرر شد تا بیمارستان شهید بهشتی پذیرش جدید بیمار کرونایی نداشته باشد، تا بیماران غیرکرونایی نیز خدمات لازم را دریافت کنند.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4233

به "غربی ها در بحران کرونا حتی در تامین نیازهای اولیه بهداشتی مردم با مشکل روبرو شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غربی ها در بحران کرونا حتی در تامین نیازهای اولیه بهداشتی مردم با مشکل روبرو شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید