قوهای پر شکسته انزلی به دنبال تغییر، مسی ها در تفکر جبران

به گزارش پرسینا بلاگ، لیگ دسته یک فوتبال در سال 98 به ایستگاه بیست و نهم خود میرسد و در مهم ترین بازی ها ملوان به مصاف بادران تهران می رود و سرخ پوشان پاکدشت از مس کرمان پذیرایی خواهد کرد.

قوهای پر شکسته انزلی به دنبال تغییر، مسی ها در تفکر جبران

به گزارش خبرنگاران، هفته بیست و نهم لیگ دسته یک با انجام هفت بازی پیگیری خواهد شد که در مهم ترین بازی ها ملوان به مصاف تیم بادران تهران می رود.

ملوان که این روزها حال و روز خوشی ندارد و با استعفا مدیران و مالک خود در چند هفته اخیر روبرو بوده است، در حال حاضر با 28 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول واقع شده است. کسب این پیروزی برای شاگردان محمد احمدزاده در سال جدید می تواند تأثیر خوبی در جدول برای آنها بگذارد. از طرفی دیگر تیم بادران تهران با 32 امتیاز در جایگاه هشتم واقع شده است و برای اینکه رتبه خود را در جدول ارتقا دهد به پیروزی در این بازی احتیاجمند است. بازی قبلی این دو تیم با برتری دو بر یک بادرانی ها همراه بوده است.

در بازی مهم دیگر امروز تیم های سرخ پوشان پاکدشت و مس کرمان به مصاف همدیگر می روند. مس کرمان سال 97 را با کسب رتبه ششم و کسب 38 امتیاز به خاتمه رساند و برای اینکه از رقیبان خود عقب نیفتد به سه امتیاز این بازی احتیاج دارد. در مقابل تیم سرخ پوشان پاکدشت که بعد از جدایی محمود فکری، مهدی پاشازاده را در نیمکت خود می بینند، سال گذشته با کسب 39 امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفتند. بازی گذشته این دو تیم در خانه مس کرمان با برتری سه بر یک سرخ پوشان همراه بوده و مصاف تیم های پنجم و ششم جدول با نتیجه ای که در نیم فصل اول رخ داده می تواند از جذابیت زیادی برخوردار باشد و مس کرمان به دنبال جبران شکست نیم فصل اول خود باشد.

در این هفته گل گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر بازی نخواهند داشت و استراحت دارند.

هفته بیست و نهم لیگ دسته یک به شرح زیر است:

شهرداری تبریز-فجر سپاسی ساعت 15:45

سرخپوشان پاکدشت-مس کرمان ساعت 16:15

مس رفسنجان-شهرداری ماهشهر ساعت 16:15

ملوان-بادران تهران ساعت 16:15

قشقایی شیراز-نود ارومیه ساعت 16:15

خونه به خونه-گل ریحان البرز ساعت 16:15

کارون اروند خرمشهر-آلومینیوم اراک ساعت 17:00

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 308

به "قوهای پر شکسته انزلی به دنبال تغییر، مسی ها در تفکر جبران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوهای پر شکسته انزلی به دنبال تغییر، مسی ها در تفکر جبران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید