لیگ برتر کاراته وان مراکش، صید مدال طلا توسط گنج زاده در رباط، آسیابری نقره ای شد

به گزارش پرسینا بلاگ، رقابت های لیگ برتر کاراته وان مراکش با کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره توسط نمایندگان کشورمان به انتها رسید.

لیگ برتر کاراته وان مراکش، صید مدال طلا توسط گنج زاده در رباط، آسیابری نقره ای شد

به گزارش خبرنگاران، مرحله سوم رقابت های لیگ برتر کاراته وان در سال 2019 امروز (یکشنبه) د ر شهر رباط مراکش به سرانجام رسید و نمایندگان کاراته کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و سه برنز به کار خود سرانجام دادند.

در رقابت های امروز، سجاد گنج زاده در دیدار نهایی به مصاف آلپ ارسلان اوغلو از ترکیه رفت و با فزونی 2 بر صفر به مدال طلا دست یافت.

گنج زاده برای حضور در دیدار نهایی ابتدا حریفی از روسیه را 6 بر یک شکست داد. سپس نماینده مصر را 2 بر یک از پیش رو برداشت. در ادامه مقابل کاراتهکا هلندی یک بر صفر پیروز شد ودر نیمه نهایی مقابل صالح اباذری دیگر نماینده کشورمان 3 بر یک به فزونی رسید و فینالیست شد.

همچنین در در فینال وزن منهای 75 کیلوگرم، علی اصغر آسیابری مقابل استانیسلاو هورنه اوکراینی در یک دیدار پرافت و خیز 9 بر 8 نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

آسیابری در روز نخست مسابقات ابتدا نماینده روسیه با نتیجه 5 بر 3 از پیش رو برداشت. در ادامه پیروز شد رافائل آقایف آذربایجانی دارنده 5 عنوان قهرمانی دنیا را شکست دهد. در ادامه حریفی از کرواسی را 6 بر صفر شکست داد.

او در مبارزه چهارم خود حریف اردنی را 8 بر 2 مغلوب کرد و در نیمه نهایی پیروز شد بر کاراتهکایی از فرانسه با نتیجه 11 بر 3 پیروز گردد و به دیدار فینال راه یابد.

پیش از این هم طراوت خاکسار در وزن 55- کیلوگرم، حمیده عباسعلی در وزن 68+ کیلوگرم و صالح اباذری در وزن 84+ کیلوگرم 3 مدال برنز برای تیم ایران در این پیکارها کسب نموده بودند.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 403

به "لیگ برتر کاراته وان مراکش، صید مدال طلا توسط گنج زاده در رباط، آسیابری نقره ای شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر کاراته وان مراکش، صید مدال طلا توسط گنج زاده در رباط، آسیابری نقره ای شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید