محاکمه پلیس متهم به قتل زن جوان در انگلیس

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز، یک مامور پلیس انگلیس که به ربودن و قتل زنی جوان در لندن متهم شده است، امروز شنبه برای شروع مراحل دادرسی و محاکمه در دادگاه حاضر شد.

محاکمه پلیس متهم به قتل زن جوان در انگلیس

وِین کوزنس 48 ساله متهم است که سارا ایوارد (Sarah Everard)، زنی 33 ساله از ساکنین شهر لندن را هنگام بازگشت به خانه ربوده و به قتل رسانده است.

این زن جوان بریتانیایی روز سوم مارس شب هنگام از آپارتمان یکی از دوستانش به قصد بازگشت به منزل خارج شد؛ اما هرگز به مقصد نرسید.

ناپدید شدن سارا ایوارد در رسانه های انگلیس بازتاب گسترده ای پیدا کرد؛ این ماجرا سپس با دستگیری و بازداشت شدن یکی از نیروهای پلیس پایتخت به اتهام دست داشتن در این جنایت ابعاد گسترده تری به ویژه از نظر افزایش ناامنی علیه زنان پیدا کرد.

پلیس مرکزی لندن در این خصوص بیان کرد: وِین کوزنس سال 2018 به عضویت این نیرو درآمد و اخیرا تحت فرماندهی یگان مامور حفاظت از اماکن پارلمانی و سفارتخانه های خارجی در پایتخت بریتانیا مشغول به خدمت شده بود.

وِین کوزنس امروز در حالی که لباس ورزشی خاکستری به تَن داشت در دادگاه حاضر شد و در حالت ایستاده به اتهاماتی که در این جلسه کوتاه دادرسی قرائت شد، گوش داد.

به گزارش خبرنگاران، به دنبال افزایش خشونت علیه زنان در انگلستان موجی از اعتراض، خشم، ترس و نگرانی در جامعه بریتانیا به وجود آمده است.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6757

به "محاکمه پلیس متهم به قتل زن جوان در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محاکمه پلیس متهم به قتل زن جوان در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید