محدودیت ورود و خروج در قزوین همچنان پابرجاست

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/قزوین فرمانده انتظامی استان قزوین با تأکید بر اینکه اگر مردم سفرهای ضرورری ندارند به شهرهای قرمز و ممنوع ورود نکنند، گفت: با توجه به مصوبات ستاد کرونا محدودیت های ورود و خروج در استان همچنان پابرجاست و تا خاتمه آذر ماه ادامه دارد و در صورت نیاز به تمدید از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

محدودیت ورود و خروج در قزوین همچنان پابرجاست

سردار علی ابراهیمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به مصوبات کشوری و استانی ستاد مقابله با کرونا و مأموریت های محول شده، پلیس در محورهای مواصلاتی حضور دارد و در درجه اول اقناسازی و رضایت هموطنان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: مردم اگر سفرهای ضرورری ندارند به شهرهای قرمز و ممنوع ورود نکنند. تا به امروز پلیس تلاش کرده از طریق اقناسازی و راهنمایی با رانندگان برخورد کند و تنها کسانی که مطیع قانون نبودند را طبق قانون اعمال جریمه کرده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین شرح داد: با توجه به مصوبات ستاد کرونا محدودیت های ورود و خروج در استان همچنان پابرجاست و تا انتها آذر ماه ادامه دارد و در صورت نیاز به تمدید از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

ابراهیمی بیان نمود: برای شب یلدا هم اقدامات خاصی داریم و احتمال دارد محدودیت ها بیشتر باشد؛ هدف ما این است که از شیوع بیشتر کرونا پیشگیری کنیم تا شاهد داغدار شدن خانواده ها نباشیم. مردم همکاری خوبی با پلیس داشتند امیدواریم در ادامه راه با همراهی مردم مصوبات کشوری را در شهرها و محورهای مواصلاتی اجرایی کنیم.

فرمانده انتظامی استان قزوین در خصوص آغاز طرح زمستانی در قزوین گفت: با توجه به فصل آغاز بارش ها و احتمال مسدود شدن جاده می طلبید که همکاران ما حضور فعالانه در محورها داشته باشند و همکاران من در طرح ترافیک زمستانی در جاده های اصلی و مناطق کوهستانی حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه پلیس در راستای مدیریت ترافیک حضور فعالانه در تمامی محورهای مواصلاتی دارد، افزود: با توجه به شیوع کرونا محدودیت ها و بارندگی های زودرس پلیس مقتدرانه در محورهای مواصلاتی حضور فعال دارد تا کنترل ترافیک و یاری رساندن به مردم را در دستور کار خود داشته باشیم.

ابراهیمی در انتها شرح داد: از ابتدای سال جاری تا انتها آبان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در تصادفات فوتی 18 درصد، در تصادفات جرحی 15 درصد و در تصادفات خسارتی نیز 16 درصد کاهش را شاهد بودیم. این آمار حاصل حضور فعالانه پلیس در جاده، ارتقای فرهنگ ترافیکی و توجه رانندگان به توصیه های پلیس بوده است.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6184

به "محدودیت ورود و خروج در قزوین همچنان پابرجاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت ورود و خروج در قزوین همچنان پابرجاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید