مدل های آموزشی دانشگاه ها برای توانمندسازی دانشجویان تغییر می نماید

به گزارش پرسینا بلاگ، وزیر علوم گفت: برای توانمندسازی دانشجویان و کارآفرینی آنها مدل های آموزشی مورد بازنگری قرار می گیرد و روش تدریس و دوره های دروس نیز آنالیز می گردد.

مدل های آموزشی دانشگاه ها برای توانمندسازی دانشجویان تغییر می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران،منصور غلامی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در نشست هم اندیشی وزیر علوم با صاحب نظران علمی کشور که صبح امروز در محل وزارت علوم برگزار گردید، با اشاره به حادثه سیل اخیر گفت: در موضوعات مختلف مالی، اجتماعی و حتی بحرانی مانند سیل اخیر در کشور توجه به علم و پژوهش بسیار لازم است. جامعه باور دارد که دانشگاهیان می توانند نقش موثری در موضوعات مختلف کشور داشته باشند و توجه مجامع دانشگاهی به موضوعات و چالش های پیش روی جامعه لازم است.

وی تاکید نمود: سالانه جلسات علمی و نشست های تخصصی متعددی در دانشگاه ها برگزار می شودعلاوه بر این کشف و تحقیق و توسعه یکی از وظایف دانشگاه ها است.

غلامی ادامه داد:پس از کشف مسائل،حل موضوعات و چالش های کشور به یاری دانشگاهیان مطرح است که نشست هایی از این دست به حضور پر رنگ تر دانشگاهیان یاری بسیاری می نماید.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در ادامه بیان نمود: می خواهیم احتیاج جامعه را رفع کنیم لذا باید به سمت واقعیت های اجرایی کشور پیش برویم و انتظارات جامعه را بشنویم و بر اساس این نظرات کار علمی انجام دهیم. برهمین اساس وزارت علوم همکاری های متعهدی با دولت دارد و سال گذشته سرفصل های مختلفی برای معاونان و رئیس جمهور فرستاده شده است.

وی اضافه نمود: همچنین برای توانمندسازی دانشجویان و کارآفرینی آنها مدل های آموزشی مورد باز گری قرار می گیرند و روش تدریس و دوره های دروس نیز آنالیز می شوند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در خاتمه اعلام کرد: با برگزاری این نشست باید به برنامه ریزی مدونی برسیم که امیدوار یم به یاری این برنامه مدون به مجموعه دستاوردهای کاربردی دست پیدا کنیم.

انتهای پیغام/

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 371

به "مدل های آموزشی دانشگاه ها برای توانمندسازی دانشجویان تغییر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های آموزشی دانشگاه ها برای توانمندسازی دانشجویان تغییر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید