مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با جوزف بورل مصاحبه کرد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در پیامی توییتری از گفتگوی تلفنی با جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در آستانه خاتمه ضرب الاجل قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت اطلاع داد.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با جوزف بورل مصاحبه کرد

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در این خصوص نوشت: گفتگوی مهمی را با جوزف بورل درباره همکاری دو طرف پیرامون استفاده های صلح آمیز از انرژی اتمی و چالش های موجود در زمینه عدم توسعه تسلیحات هسته ای داشتم.

وی در ادامه اضافه نمود که اتحادیه اروپا شریک بلامنازع آژانس بین المللی انرژی اتمی در این زمینه به شمار می رود.

این در حالیست که موعد معین شده برای کاهش همکاری های ایران و آژانس در چارچوب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت کمتر از 10 روز دیگر (21 فوریه، سوم اسفند ماه) به خاتمه می رسد.

مجلس شورای اسلامی 11 آذرماه گذشته با تصویب این قانون دولت را مکلف کرد که در صورت ادامه تحریم های غیرقانونی و ظالمانه آمریکا، همکاری با آژانس را محدود نموده و گام های بیشتری را در مورد کاهش تعهداتش ذیل برجام بردارد.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6666

به "مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با جوزف بورل مصاحبه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با جوزف بورل مصاحبه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید