مراقی: بازیکنانمان بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند، روی نقاط ضعف گیتی پسند به خوبی کار نموده بودیم

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: بازیکنان با تمام توانشان در زمین حاضر شدند و با ارائه یک بازی خوب توانستیم به پیروزی دست یابیم.

مراقی: بازیکنانمان بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند، روی نقاط ضعف گیتی پسند به خوبی کار نموده بودیم

به گزارش ، یعقوب مراقی سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش در هفته دوم لیگ برتر فوتسال در برابر گیتی پسند، گفت: همان طور که همه شاهد بودیم بازی خوبی را انجام دادیم، ما در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت حریف کارکرده بودیم. بازیکنانمان نیز با تمام توان کار کردند و با ارائه یک بازی خوب توانستیم این نتیجه بسیار خوب را بدست بیاوریم.

وی اضافه نمود: در این دیدار گیتی پسند به گل نرسید و عملکرد دروازه بان تیممان بسیار خوب بود. خدا را شکر می کنم که بازیکنانم کار خودشان را خوب انجام دادند تا نتیجه بسیار خوبی رقم بخورد.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: ما برای فصل جاری لیگ برتر یکسری بازیکنان خوبمان مثل حسین فهیمی، بهزاد عظیمی و پیمان حفیظی را از دست دادیم، اما جوانانی که در همین باشگاه رشد کردند، تمام توانشان را گذاشتند و این امکان برای ما ایجاد شد که بتوانیم در 2 دیدار اخیر به 6 امتیاز برسیم.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 817

به "مراقی: بازیکنانمان بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند، روی نقاط ضعف گیتی پسند به خوبی کار نموده بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراقی: بازیکنانمان بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند، روی نقاط ضعف گیتی پسند به خوبی کار نموده بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید