مسکو ادعاهای جدید درباره مداخله روسیه در انتخابات آمریکا را مزخرف و بی اساس خواند

به گزارش پرسینا بلاگ، سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه ادعاهای منابع اطلاعاتی آمریکا در زمینه مداخله مسکو در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را مزخرف و بی اساس خواند.

مسکو ادعاهای جدید درباره مداخله روسیه در انتخابات آمریکا را مزخرف و بی اساس خواند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دیمیتری پسکوف در واکنش به گزارش ها و ادعاهای تازه درباره مداخله روسیه در انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا گفت که این ادعاها سراسر مزخرف و ناشی از بدگمانی است و احتمال می دهیم هر چه به انتخابات آمریکا نزدیکتر می شویم بیشتر گردد.

روز پنجشنبه روزنامه نیویورک تایمز گزارش داده که سازمانهای اطلاعاتی آمریکا به دونالد ترامپ گفته اند که روسیه در حال برنامه ریزی برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آینده است.

این روزنامه به نقل از چند منبع اطلاعاتی مدعی شده است که روسیه میخواهد هم در انتخابات درون حزبی دموکرات ها و هم در انتخابات سراسری نوامبر 2020 نفوذ و مداخله کند.

این روزنامه در ادامه تاکید نموده است که روسها با مداخله در انتخابات به دنبال پیروزی مجدد دونالد ترامپ هستند.

نیویورک تایمز مدعی شده این افشاگری ترامپ را عصبانی نموده و او گفته دموکرات ها ممکن است از این مسئله علیه او استفاده نمایند.

منابع اطلاعاتی آمریکا بعد از پیروزی ترامپ در انتخابات سال 2016 نیز مساله مداخله مسکو در انتخابات ریاست جمهوری این کشور به نفع ترامپ را مطرح کردند که به مدت بیش از دو سال موضوع اصلی محافل سیاسی آمریکا شد و برای آن یک کمیسیون بازرسی ویژه نیز به ریاست رابرت مولر تشکیل شد. با این حال هیچ مدرک و سند محکمی در این زمینه تا کنون ارائه نشده است.

پسکوف در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری احتمالی نشست چند جانبه روسیه، ترکیه، آلمان و فرانسه درباره سوریه اطلاع داد و گفت این موضوع در حال آنالیز است اما هیچ تصمیمی درباره ان تا کنون اتخاذ نشده است.

ص

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3419

به "مسکو ادعاهای جدید درباره مداخله روسیه در انتخابات آمریکا را مزخرف و بی اساس خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو ادعاهای جدید درباره مداخله روسیه در انتخابات آمریکا را مزخرف و بی اساس خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید