مقابله نیویورک با تهدیدات سایبری با خط لوله داده

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از زددی نت، نیویورک شهری با 8.6 میلیون نفر جمعیت است که 330 هزار کارمند دولتی در آن زندگی نموده و هزاران سرویس تحت وب دولتی و خصوصی به وسیله این شهر مدیریت و سازماندهی می شوند.

مقابله نیویورک با تهدیدات سایبری با خط لوله داده

از همین رو مرکز فرماندهی سایبری شهر نیویورک از 18 ماه قبل با هدف دفاع از آن در برابر حملات سایبری تأسیس شده تا نیویورکی ها بتوانند از زندگی دیجیتال خود حفاظت نمایند.

این مرکز خط لوله داده خود را با همین هدف راه اندازی خواهد نمود که یک پلتفورم ایمن جامع و مبتنی بر خدمات کلود برای حفظ سیستم های این شهر خواهد بود. این سیستم ارتباطی برای اطلاع رسانی، هشدار، بصری سازی اطلاعات، تحلیل داده ها و یاری به متخصصان امنیت سایبری به کار گرفته خواهد شد. افزایش ظرفیت خدمات مختلف و مقابله آنی با تهدیدات سایبری نیز از این طریق ممکن خواهد بود.

کالین آهرن از مسئولان این طرح، هدف از راه اندازی خط لوله داده در نیویورک را حل چالش های مربوط به حفظ امنیت سایبری با رویکردی نو و در مقیاسی متناسب توصیف نموده است. وی طراحی متن باز، منعطف و چندبخشی یا ماژولار را ویژگی این طرح دانسته است.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 369

به "مقابله نیویورک با تهدیدات سایبری با خط لوله داده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابله نیویورک با تهدیدات سایبری با خط لوله داده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید