مقاله: قیمت کف پوش برای بازسازی خانه

به گزارش پرسینا بلاگ، برای بازسازی ساختمان زمان مورد احتیاج برای نصب کفپوش لمینت برای یک خانه 80 متری با زیرسازی و قرنیز دور آن حدود یک روز است. اگر بخواهید کف همین خانه را سرامیک یا سنگ کنید، با در نظر دریافت زمان مورد احتیاج برای حمل مصالح (سیمان سفید و پودر سنگ) و جمع آوری نخاله (سرامیک ها یا موزاییک های قدیمی) شاید حدود یک هفته احتیاج باشد.

مقاله: قیمت کف پوش برای بازسازی خانه

برای محاسبه مساحت خانه تان باید فضاها را به مربع های کوچک تقسیم کنید و طول و عرض آن ها را متر بزنید و مساحت آن ها را جمع کنید. برای سفارش لمینت، حداقل یک بسته اضافی خریداری کنید تا کمبودی در زمان نصب نداشته باشید.

هر چه ضخامت لمینیت بالاتر باشد قیمت آن به هم صورت تصاعدی بیشتر می گردد. قبل از خرید لمینت احتیاج است تا مساحت فضاهای منزل را حساب کنید. توجه کنید که اگر خانه شما 80 متر است احتیاج به 80 متر لمینت ندارید و باید متراژ دقیق خانه را محاسبه کنید، چرا که سرویس بهداشتی، آشپزخانه و کمد دیواری ها که در حدود 30 درصد از مساحت منزل را به خود اختصاص می دهند احتیاجی به لمینت کردن ندارند.

هزینه نصب لمینت در زمان بازسازی ساختمان، نسبت به دیگر کف پوش ها (مانند سرامیک یا سنگ) و با توجه به هزینه های حمل و نقل، اجرت نصب، مصالح مصرفی و زمان بر بودن کار نصب آن، مقرون به صرفه تر است. در زمان نوسازی ساختمان اگر قصد دارید کف قدیمی سرامیکی منزل را تعویض و از سرامیک جدید بهره ببرید، تمام کف پوش قبلی باید کنده گردد. بعد از آن باید نخاله ها جمع آوری و از منزل خارج شوند که کاری است زمان بر و پر هزینه.

منبع مقاله: قیمت کف پوش برای بازسازی خانه

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4772

به "مقاله: قیمت کف پوش برای بازسازی خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: قیمت کف پوش برای بازسازی خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید