مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سرنوشتت سیستم عامل هواوی تا سیستم سوپرکروز جنرال موتورز

به گزارش پرسینا بلاگ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سرنوشتت سیستم عامل هواوی تا سیستم سوپرکروز جنرال موتورز

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

گوشی گلکسی A30 به روز رسانی جدیدی برای سیستم عامل خود دریافت کرد. مدت ها بود که کاربران منتظر این به روزرسانی بودند و به نظر می رسد بالاخره این خواسته محقق شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

از زمانی که شرکت هواوی تحت فشار ایالات متحده قرارگرفته است، بعضی شرکت های آمریکایی مثل گوگل نیز همکاری های خود با هواوی را به حداقل رسانده اند. اما پس از آن، خبرهایی منتشر شد مبنی بر این که هواوی به فکر انتشار سیستم عامل اختصاصی خود افتاده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تصاویری از جدیدترین گوشی هوشمند شرکت زد تی ای افشا شده که نشان می دهد قرار است شاهد یک گوشی بسیار متفاوت باشیم. البته این تصاویر در حد طرح هایی ساده اند، اما اهمیت زیادی دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت مایکروسافت یک ویژگی کاربردی و جدید را برای کاربران اندروید وios ایجاد نموده است که به کاربران اجازه می دهد به طور مستقیم اطلاعات دلخواهشان را از روی صفحه با دوستان خود به اشنراک بگذارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت جنرال موتورز ویژگی سوپر کروز را توسعه می دهد. بر اساس این تصمیم تا 70 هزار مایل از بزرگراهها توسط این ویژگی پوشش داده می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نقشه گوگل در یک به روزرسانی ایده آل شرایطی را فراهم نموده که اهالی کشور هند به سرعت به اطلاعات مرتبط با اتوبوس ها و قطارها دسترسی داشته باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: انتخاب
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 618

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سرنوشتت سیستم عامل هواوی تا سیستم سوپرکروز جنرال موتورز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سرنوشتت سیستم عامل هواوی تا سیستم سوپرکروز جنرال موتورز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید