مورینیو: اینتر؟ باعث افتخار است که تیم های سابقم دوباره سراغ من بیایند

به گزارش پرسینا بلاگ، آقای خاص احتمال بازگشت خود به تیمی که مهمترین دستاورد دوران مربیگری اش را در آن به دست آورد، رد نکرد.

مورینیو: اینتر؟ باعث افتخار است که تیم های سابقم دوباره سراغ من بیایند

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو می گوید سال 2010 پس از کسب سه گانه با اینتر به این دلیل نراتزوری را به مقصد رئال مادرید ترک کرد که احساس می کرد دیگر چیزی برای ارائه به آن ندارد. او اما اعتراف کرد که از فرصت بازگشت به اینتر استقبال می کند.

مورینیو که پس از اخراجش از منچستریونایتد در ماه دسامبر اکنون به عنوان مفسر شبکه beIN Sports کار می کند، گفت: بازگشت به تیمی که قبلاً در آن کار کرده ام؟ اگر به این نتیجه برسم که آن تیم برایم گزینه مناسبی است، ساختاری درست دارد و جاه طلب است، هیچ مسئله ای برای بازگشت به آن ندارم. به نظر من اینکه مسئولان باشگاهی که قبلاً برای آن کار کرده اید دوباره خواهان استخدام شما شوند مایه افتخار است.

مورینیو ادامه داد: تنها باشگاهی که احساس می کنم کارم در آن نیمه تمام ماند، منچستریونایتد است. زمانی که من آن تیم را ترک کردم، این احساس را داشتم که می توانستیم چیزهای بیشتری کسب کنم و در چند حوزه سطح تیم را ارتقا دهم. در مورد سایر تیم هایی که هدایت شان را برعهده داشته ام اما بهترین احساس را دارم چون فکر می کنم که هر خدمتی که می شد به آنها ارائه کنم را انجام دادم.

آقای خاص تأکید کرد: یکی از بهترین احساس هایی که در زندگی حرفه ای خود داشتم، زمان بازگشت به چلسی بود. وقتی شما را برای دومین بار به یک تیم برمی گردانند، معنایش این است که درک کرده اند که چقدر خوب هستید.

مورینیو در سرانجام در پاسخ با سؤالی درباره بردن ناکامی اش برای فتح لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو (در سه فصل مربیگری اش در رئال مادرید) اینگونه پاسخ داد: من در برنابئو با اینتر قهرمان لیگ قهرمانان شده ام!

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 190

به "مورینیو: اینتر؟ باعث افتخار است که تیم های سابقم دوباره سراغ من بیایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: اینتر؟ باعث افتخار است که تیم های سابقم دوباره سراغ من بیایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید