ناامید کننده مثل جونیور؛ بازی اول و آخر ندارد!

به گزارش پرسینا بلاگ، فقط سه هفته طول کشید تا جونیور براندائو مهاجم برزیلی تازه وارد پرسپولیس به ترکیب اصلی این تیم برسد. جونیور که خیلی دیر و چند روز قبل از آغاز فصل به تیم پرسپولیس اضافه شد بعد از نمایش حدوداً 10 دقیقه ای در تبریز و مقابل تراکتور این بار در ترکیب اصلی بازی با نفت آبادان به میدان رفت و البته نمایش به شدت ناامید کننده ای داشت.

ناامید کننده مثل جونیور؛ بازی اول و آخر ندارد!

با تغییر سیستم کالدرون و استفاده از دو مهاجم در رأس خط حمله جونیور در کنار علیپور به میدان رفت اما هیچ کار مثبتی انجام نداد و در نهایت دقیقه 69 تعویض شد که البته این اتفاق می توانست زودتر از این هم رخ دهد.

نکته اینجاست که خط میانی پرسپولیس با تغییراتی که در آن اتفاق افتاده بود، در بیشتر دقایق حضور این برزیلی در میدان فاقد هارمونی و قدرت خلق موقعیت به نظر می رسید و بالطبع توپ زیادی به جونیور در موقعیت گلزنی نرسید تا عیار ضربه به توپ و چارچوب شناسی او تعیین گردد اما جونیور در تمام آیتم های دیگر هم ناموفق بود تا در اولین آزمونش ناامید کننده به نظر برسد.

براندائو که مجبور بود مثل علیپور عقب بیاید و توپ بگیرد یا بعضاً به کناره ها برود تا در کارهای ترکیبی شرکت کند مدام توپ لو می داد، از دادن پاس های معمولی و صحیح عاجز بود و در توپگیری و کار ترکیبی فقط اشتباه کرد تا هیچ تأثیری در جریان بازی تیمش نداشته باشد. عجیب اینکه او اولین پاس سالمش را در دقیقه 66 یعنی تنها سه دقیقه قبل از تعویضش به علیپور داد و در همکاری با زوج خود در خط حمله به شدت ضعیف کار کرد. شاید بعضی بگویند این نخستین بازی جونیور در ترکیب اصلی تیمش بود و تمام ناهماهنگی های او در ترکیب پرسپولیس و همکاری با سایر نفرات طبیعی است اما واقعیت این است که با ضربه زدن به توپ یک مهاجم نیز می توان درباره او قضاوتی اولیه داشت که متأسفانه جونیور نشان داد مهاجمی نیست که بتواند باری از دوش خط حمله پرسپولیس بردارد.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1501

به "ناامید کننده مثل جونیور؛ بازی اول و آخر ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناامید کننده مثل جونیور؛ بازی اول و آخر ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید