نبی: بعد از پیگیری شکایت النصر از پرسپولیس به ازبکستان می روم

به گزارش پرسینا بلاگ، دبیرکل فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال و فوتسال بزرگسالان گفت: با توجه به جلسه فدراسیون که با باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت النصر پیش آمده، در زمان مقتضی به جمع شما ملحق خواهم شد.

نبی: بعد از پیگیری شکایت النصر از پرسپولیس به ازبکستان می روم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال خطاب به اعضای تیم ملی فوتسال گفت: به شما و کادر فنی خسته نباشید می گویم. این سفر برای اولین بار انجام می شود و به همراه تیم فوتبال با پرواز و مسیری اختصاصی راهی هستید. در واقع این امر تجربه جدیدی برای تیم های ملی ما است.

وی ادامه داد: با توجه به جلسه فدراسیون که با باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت النصر پیش آمده، در زمان مقتضی به جمع شما ملحق خواهم شد.

دبیر کل فدراسیون تاکید کرد: آمادگی و قدرت تیم ملی فوتسال ما در آسیا و جهان مشخص است. تا جایی که می دانم جام ملتها در کویت در زمان جدید اعلام شده برگزار می شود و فدراسیون در توان خود با اعتبار و با منابع محدودی که دارد، در این شرایط سخت تلاش می کند تا تدارکات لازم در موعد مقرر انجام شود. همه اینها در کنار غیرت و نبوغ شما است که از بین 100هزار فوتسالی اینجا در تیم ملی هستید.

وی در پایان گفت: تلاش ما بر این بود تا با انجام هماهنگی های لازم ، پرواز به خوب و راحتی داشته باشید و برایتان در این سفر و بازی تدارکاتی آرزوی موفقیت دارم.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5527

به "نبی: بعد از پیگیری شکایت النصر از پرسپولیس به ازبکستان می روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبی: بعد از پیگیری شکایت النصر از پرسپولیس به ازبکستان می روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید