نخستین مرکز تخصصی کسب و کار و کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از افتتاح نخستین مرکز تخصصی کسب و کار و کارآفرینی در استان اطلاع داد.

نخستین مرکز تخصصی کسب و کار و کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

بهگزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، سید حفیظ اله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح این مرکز با اشاره به اینکه این مرکز به عنوان دومین مرکز تخصصی کسب و کار و کارآفرینی در سطح کشور است، اضافه کرد: این مرکز در راستای نگاه ویژه به آموزش و تربیت نیروهای جوان و آماده سازی آنها برای ورود به بازار کار و فراهم کردن زمینه اشتغال آنان در آموزش فنی و حرفه ای استان فعال شده است.

ویاظهار داشت: برای راه اندازی این مرکز بیش از 2میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که بااستفاده از ظرفیت های بهره وری منابع، موجب می گردد افراد مهارت آموختهبتوانند با سایر مهارتهای در حوزه کسب و کار، مسایلی چون مصاحبه های کاریآشنا شوند و تغییر نگرشی در مورد استفاده از ظرفیت های موجود برای استفاده از فرصت هایشغلی و ایجاد اشتغال داشته باشند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6117

به "نخستین مرکز تخصصی کسب و کار و کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین مرکز تخصصی کسب و کار و کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید