نوکیا 8110؛ گوشی موزی فیلم ماتریکس!

به گزارش پرسینا بلاگ، کمتر کسی پیدا می گردد که فیلم ماتریکس را ندیده باشد. اولین بخش این سه گانه علمی-تخیلی در سال 1999 میلادی منتشر شد. فیلم ماتریکس تاثیر زیادی روی صنعت سینما داشت. از جمله مهم ترین تاثیرات این فیلم می توان به رواج یافتن تکنیک بولت تایم پس از آن اشاره نمود. ولی ماتریکس تنها باعث محبوبیت تکنیک سینمایی بولت تایم نشد. در این فیلم علاوه بر بازیگران بزرگی نظیر کیانو ریوز و لارنس فیشبرن، ستاره دیگری به نام نوکیا 8110 هم حضور داشت. نوکیا 8110 که سه سال قبل از اکران فیلم ماتریکس یعنی در سال 1996 معرفی شده بود، با حضور در این فیلم محبوبیتی دو چندان پیدا کرد.

نوکیا 8110؛ گوشی موزی فیلم ماتریکس!

البته نوکیا 8110 پیش از حضور در فیلم ماتریکس هم به عنوان اولین گوشی کشویی دنیا نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نموده بود. شاید اصلا به همین دلیل بوده است که سازندگان ماتریکس از بین گزینه های فراوان این گوشی را برای حضور در فیلمشان برگزیده بوده اند.

احتمالا در کوشش هستید به یاد بیاورید این گوشی را در کجای فیلم ماتریکس دیده بودید. برای این که کار شما آسان تر گردد ما یکی از مهم ترین سکانس های حضور نوکیا 8810 در فیلم ماتریکس را برایتان انتخاب نموده ایم. پیشنهاد می کنیم ویدیو زیر را تماشا کنید.

البته در دنیای واقعی پوشش کشویی نوکیا 8110 حالت فنری دلربایی را که در فیلم ماتریکس می بینیم نداشت و مجبور بودیم آن را خودمان پایین بکشیم. نوکیا از این تمهید سینمایی خوشش آمد و در مدل مشابه دیگری به نام 7110 آن را به کار برد.

نوکیا 8110 در زمان خود یکی از کوچک ترین و سبک ترین گوشی های بازار بود. این گوشی با قیمتی در حدود 1000 دلار، یکی از گوشی های گران قیمت آن موقع هم محسوب می شد.

نوکیا در طراحی این گوشی تاکید بسیار زیادی روی ارگونومی داشته است. اندازه گوشی کاملا متناسب با دست انسان طراحی شده بود و حالت خمیده بدنه به قرار دریافت راحت گوشی روی صورت یاری می کرد. نوکیا 8110 به دلیل همین خمیدگی لقب موز را هم دریافت کرد.

محبوبیت نوکیا 8110 تا حدی بود که شرکت HMD Global پس از در اختیار دریافت حق استفاده از نام تجاری نوکیا، نسخه جدیدی از این گوشی را در سال 2018 روانه بازار کرد. نوکیا این نسخه جدید را که طراحی خمیده نسخه اصلی را به ارث برده، در رنگ زرد هم فراوری نموده است تا لقب موز کاملا برازنده آن باشد.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 279

به "نوکیا 8110؛ گوشی موزی فیلم ماتریکس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوکیا 8110؛ گوشی موزی فیلم ماتریکس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید