نگاه ها به والیبال ساحلی حرفه ای نیست

به گزارش پرسینا بلاگ، نادر انصاری در تبادل نظر با خبرنگاران با بیان اینکه متاسفانه نگاه های نه از سوی فدراسیون و نه حتی وزارت ورزش به والیبال ساحلی حرفه ای و جدی نیست، گفت: آنچه مورد توجه قرار گرفته والیبال سالنی است.

نگاه ها به والیبال ساحلی حرفه ای نیست

انصاری در ادامه با بیان اینکه این نوع نگاه در میان بازیکنان نیز وجود دارد، اضافه نمود: باید با توجه به ظرفیت های موجود در این حوزه نگرش ها نسبت به این ورزش در حوزه اقتصادی و سایر مسائل حرفه ای باشد.

دبیر سازمان والیبال ساحلی فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه والیبال ساحلی در تمام جهان به صورت تورهای آزاد اداره می گردد، گفت: متاسفانه به دلیل نبود توجه توجه به این ورزش در کشور شاهد عدم استقبال از سوی اسپانسرها هستیم.

وی همچنین با اشاره به وضعیت استان گیلان به ویژه بخش کلاچای در زمینه این ورزش، توضیح داد: میزبانی مسابقات والیبال ساحلی با توجه به شرایط امروز کشور گام بزرگی است.

انصاری با بیان اینکه متاسفانه در این ورزش خود بازیکنان باید به دنبال جذب اسپانسر باشند، اعلام کرد: سازمان والیبال ساحلی نیز با جدیت این موضوع را پیگیری می نماید تا مسابقات با کیفیت بالاتری برگزار گردد.

وی در ادامه با اشاره به رتبه بندی تورهای ساحلی و معین کردن میزان هزینه ها از سوی اسپانسرها، اضافه نمود: از منافع والیبال ساحلی دفاع می کنیم و کوشش ما استمرار و تداوم برگزاری این مسابقات است.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1311

به "نگاه ها به والیبال ساحلی حرفه ای نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه ها به والیبال ساحلی حرفه ای نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید