نگرانی های امنیتی به زندان های آمریکا رسید

به گزارش پرسینا بلاگ، مقام های آمریکایی از اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در سراسر زندان های فدرال این کشور از بیم خشونت و شورش در آستانه مراسم تحلیف جو بایدن خبر دادند.

نگرانی های امنیتی به زندان های آمریکا رسید

به نقل از شبکه سی ان ان، در آستانه مراسم تحلیف رئیس جمهوری جدید آمریکا، تدابیر امنیتی و همچنین محدودیت های موقتی در سراسر زندان های فدرال آمریکا اتخاذ شده است.

در همین حال اداره زندان های آمریکا ضمن اشاره به اینکه تا به امروز گزارشی از بروز خشونت و شورش در زندان های این کشور دریافت ننموده، مطرح نمود: این اقدامات پیشگیرانه بوده و در پاسخ به حادثه یا خشونت اتفاق افتاده در داخل زندان ها نبوده است.

افزایش تدابیر امنیتی توسط آژانس های فدرال، ایالتی و نهادهای اعمال قانون پیش از برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری جو بایدن در حالی گزارش شده است که پیش از این نگرانی هایی در خصوص شورش و خشونتها در زندان های آمریکا پس از حمله اخیر به ساختمان کنگره ایجاد شده بود.

پیش از این اف بی آی گزارش هایی مبنی بر احتمال بروز اعتراض های مسلحانه در ایالت های این کشور دریافت نموده بود.

شین فائوسی رئیس شورای زندان های محلی در آمریکا نیز در این زمینه بیان کرد که وی از طرح تدابیر امنیتی و اعمال محدودیت ها در زندان های آمریکا حمایت می نماید.

تارنمای شبکه بلومبرگ نیز گزارش داد که تدابیر محدودکننده در سراسر زندان های فدرال آمریکا با هدف جلوگیری از بروز خشونت اتخاذ شده است.

مقامات زندان های آمریکا اعلام نموده اند که امیدوارند این تدابیر محدود کننده برای مدت زمان کوتاهی باشد.

پیش از این تدابیر شدیدی در شهر واشنگتن در آستانه مراسم تحلیف جو بایدن برقرار شده است. برآورد های فراوانی در شبکه های اجتماعی در خصوص نگرانی ها از بروز اعتراض های جدید طرفداران دونالد ترامپ مطرح شده است.

آماده باش امنیتی سراسری در ایالات متحده در پی شورش و حمله روز 6 ژانویه (17 دی ماه) به ساختمان کنگره در واشنگتن توسط شماری از هوادارن ترامپ صورت می گیرد که بعضی در پی کشتن مایک پنس معاون رییس جمهوری بودند که ریاست نشست تائید پیروزی جو بایدن در انتخابات سوم نوامبر را برعهده داشت.

اف بی آی و دیگر سازمان های امنیتی فدرال در پی بهره برداری افراط گرایان از ناامیدی طرفداران ترامپ از اثبات ادعاهایشان درباره دستکاری در نتایج آرا، در باره وقوع خشونت های بیشتر هشدار داده اند. ، ایرنا

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6366

به "نگرانی های امنیتی به زندان های آمریکا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی های امنیتی به زندان های آمریکا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید