نیروهای آمریکایی یک بالون شناسایی خود را در الرمادی به زمین نشاندند

به گزارش پرسینا بلاگ، همزمان با افزایش برآورد ها درباره احتمال بروز درگیری میان نیروهای آمریکایی و الحشد الشعبی در عراق، نیروهای آمریکا یک بالون شناسایی خود در الرمادی به زمین نشاندند.

نیروهای آمریکایی یک بالون شناسایی خود را در الرمادی به زمین نشاندند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نیروهای آمریکای امروز (سه شنبه)، یک بالون شناسایی خود را در شرق الرمادی (غرب بغداد) به زمین نشاندند.

یک منبع آگاه در استان الانبار (غرب عراق) در گفت و گو با خبرگزاری المعلومه در این خصوص گفت، بالون یادشده مجهز به دوربین های حرارتی بوده که نیروهای آمریکایی آن را در پایگاه نظامی الحبانیه (شرق الانبار) به زمین نشاندند.

این منبع که نخواست نامش فاش شود، ضمن اعلام اینکه علت این اقدام آمریکا هنوز معلوم نیست گفت: مدت هاست که از این بالون برای پایش و تامین امنیت محل حضور نیروهای آمریکای در داخل پایگاه استفاده می شود.

این منبع در ادمه گزارش کرد که نیروهای آمریکایی اقداماتی احتیاط آمیز اتخاذ کردند این اقدامات شامل دستور عقب نشینی نیروهای آمریکای از چند منطقه در استان های عراق استفاده از هواپیمای جنگی در عملیات های شناسایی در استان الانبار (غرب عراق) و ایجاد موانع امنیتی و خاکریز در تمام مناطق حضور خود در غرب عراق.

در همین ارتباط، وبگاه السومریه نیوز امروز از اصابت دو موشک کاتیوشا به روستای المعموره در غرب شهر هیت(70 کیلومتری غرب الرمادی) خبر داد (جزئیات بیشتر).

م

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3919

به "نیروهای آمریکایی یک بالون شناسایی خود را در الرمادی به زمین نشاندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروهای آمریکایی یک بالون شناسایی خود را در الرمادی به زمین نشاندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید