هادی محمدی: مسئولان تراکتور را نمی بخشم

به گزارش پرسینا بلاگ، سمیرا شیرمردی، هادی محمدی مدافع ذوب آهن اصفهان هم یکی از بازیکنانی است که خدمت سربازی خود را در تراکتور گذرانده اما خاطره خوبی از مسئولان باشگاه ندارد. البته محمدی همچنان با شور و شوق زیادی از طرفداران تراکتور صحبت می نماید اما با صراحت می گوید مسئولان این باشگاه را نمی بخشد. مدافع باتجربه ذوبی ها که انگیزه زیادی برای موفقیت تیمش دارد و فکر می نماید ذوب آهن یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است، درباره بازی این هفته مقابل تراکتور، شرایط تیمش، بحث ورود زنان به استادیوم ها و... صحبت های جالبی دارد.

هادی محمدی: مسئولان تراکتور را نمی بخشم

-

اوضاع ذوب آهن قبل از بازی با تراکتور تبریز چطور است؟

خدا را شکر تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم. محروم تیم مان که وحید محمدزاده بود. مصدومان از جمله محمدرضا خلعتبری و البته بازیکنان سرباز هم به این بازی می رسند.

البته بازیکنان سرباز ظاهراً به زمان احتیاج دارند که به روزهای خوب شان برگردند.

بله، به هر حال این مدت خیلی اذیت شدند که خدا را شکر به تیم برگشتند و دارند کار می نمایند تا زودتر به ذوب آهن یاری نمایند. جو ذوب آهن هم جوری است که یاری می نماید آنها زودتر احیا شوند.

شما هم دوران خدمت سربازی تان در تراکتور ظاهراً با سختی گذشت؟

بله، من هم دوران خدمت سربازی ام را راحت نگذراندم چون سال دوم بازی نکردم. در آن سال، نیم فصل اول مصدوم شدم و در نیم فصل دوم هم به من بازی ندادند.

با توجه به این مسأله و البته اینکه تیم تان در 2 هفته ابتدایی لیگ نتایج خوبی نگرفت فکر می کنی بازی با تراکتور چطور پیش برود؟

اینکه می گویید نتیجه نگرفتیم خوب نیست. ما نسبت به پتانسیلی که داریم در مقابل پارس جنوبی جم بازی خیلی خوبی انجام دادیم. در بازی با سایپا هم وقتی 10 نفره شدیم حریف کامبک عجیبی داشت که آن هم یک اتفاق بود. در کل بد نتیجه نگرفتیم و استقلال هم مثل ما نتیجه گرفت.

اما به هر حال انتظار از ذوب آهن بالاست و این نتایج برای تیم تان چندان جالب نیست...

قبول دارم. انتظارات از تیم ما بالا رفته اما نتایج ما معمولی است. الان اول لیگ هستیم و از هفته پنجم، ششم می گردد گفت کدام تیم قوی است و کدام نیست. ما هم کوشش می کنیم بهتر از قبل شویم.

با این حال، بازی سختی مقابل تراکتور دارید که یکی از مدعیان قهرمانی است.

تراکتور تیم خیلی خوب و پر طرفداری است و البته رقیبی قابل احترام. ما بازی سختی مقابل تراکتور داریم که امیدوارم امروز نتیجه به نفع ما رقم بخورد.

-

فکر می کنی بازی چند چند گردد؟

پیش بینی خیلی سخت است اما فکر می کنم یک- صفر یا 2- صفر ببریم.

یعنی تا این حد امیدوار به برد هستید؟

تیم ما تیم بدی نیست که نخواهیم امیدوار باشیم. ما در این سال ها یکی از بهترین تیم های لیگ بودیم. تیمی که در 5، 6 سال اخیر حضور مداوم در لیگ قهرمانان آسیا داشته، در لیگ برتر جزو مدعیان بوده و در جام حذفی هم معمولاً به فینال رسیده. کمتر تیمی چنین شرایطی در سال های اخیر داشته.

با توجه به اینکه در تراکتور بودی و البته گفتی خدمت سربازی ات به راحتی نگذشت، حتماً انگیزه خاصی جلوی این تیم داری.

والله من در مدتی که در تراکتور بودم، از طرفداران این تیم چیزی جز خوبی ندیدم. البته در این مورد، مجموعه باشگاه تراکتور را فاکتور می گیرم چون من را خیلی اذیت کردند اما دلخوشی و خاطرات خوب من از طرفداران بود که همواره حامی من بودند و به من لطف داشتند. به همین دلیل از آنها تشکر می کنم اما اشخاصی در باشگاه بودند که خیلی اذیت کردند که هیچ وقت آنها را نمی بخشم. خودشان هم می دانند منظورم چه کسانی است. الان هم به عنوان بازیکن ذوب آهن جلوی همه تیم ها انگیزه زیادی دارم. همه بازی ها بیشتر از 3 امتیاز ندارد که همواره همه تیم ما برای کسب 3 امتیاز به میدان می رود تا به قهرمانی برسیم.

پس هدف تیم تان رسیدن به قهرمانی است...

صددرصد. ما تیم خیلی خوبی هستیم که می توانیم به قهرمانی برسیم. درست است که سر و صدا نداریم اما همواره کوشش مان برای رسیدن به قهرمانی بوده و هست.

تغییرات مدیریتی روی روند تیم تأثیر نمی گذارد؟

این بحث با تیم جداست اما کوشش می کنیم تمرکزمان را روی بازی ها بگذاریم و بهترین نتایج را بگیریم.

اما رقبای سختی برای رسیدن به قهرمانی دارید. رقبایی که هزینه های زیادی کردند.

چند سال پیش استیل آذین هم خیلی هزینه کرد اما در نهایت به لیگ یک سقوط کرد. حتی یک بازیکن الاتحاد عربستان به اندازه 3 فصل بودجه تیم ما بود اما ما مقابل این تیم با وجود اینکه شکست خوردیم، بازی خیلی خوبی انجام دادیم و با اختلاف یک گل باختیم.

به هر حال ذوب آهن این فصل هم مثل چند فصل گذشته آغاز خوبی نداشت.

ما نیم فصل های اول را خوب آغاز نمی کنیم که قرار بود این فصل متفاوت با قبل باشد. درست است که ما در بازی اول خیلی خوب نبودیم اما در ادامه کوشش می کنیم نتایج خوبی بگیریم که این نیم فصل متفاوت و بهتر از فصل های قبل باشد.

-

این روزها بحث ورود زنان به استادیوم به یکی از سوژه های مهم تبدیل شده. چه نظری در خصوص این مسأله داری؟

من فکر می کنم همه زنان دوست دارند به استادیوم بروند اما نمی دانم چه مسئله ای است که این اتفاق نمی افتد. فکر نمی کنم مشکل خاصی پیش بیاید. همانطور که در سینما، بازی های والیبال، بسکتبال، هندبال و... هم حضور دارند و مسئله ای پیش نمی آید. اینکه به استادیوم آمدن زنان چه مسئله ای دارد را واقعاً درک نمی کنم. امیدوارم همه حمایت نمایند تا این مشکل زودتر حل گردد.

خیلی از بازیکنان و مربیان معتقدند حتی حضور خانواده ها می تواند به آنها انگیزه زیادی بدهد...

بله، مثلاً مادر و خواهر خودم دوست دارند به استادیوم بیایند و جو را از نزدیک ببینند. امیدوارم مردان هم همکاری نمایند که مشکل زودتر حل گردد. مثلاً اینکه از الفاظ بد استفاده ننمایند. البته من فکر می کنم اگر خانواده ها به استادیوم بیایند، هیچ کس به خودش اجازه نمی دهد از الفاظ بد استفاده کند. در واقع حضور زنان در استادیوم حتی باعث می گردد جو بهتر گردد.

به نظرتان بحث دختر آبی می تواند این مشکل را زودتر حل نماید یا نه؟

نمی دانم اما همه اعضای تیم ما به پدر این طرفدار و خانواده اش تسلیت گفتیم و امیدواریم دیگر این اتفاق تلخ تکرار نگردد.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1468

به "هادی محمدی: مسئولان تراکتور را نمی بخشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی محمدی: مسئولان تراکتور را نمی بخشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید