هوای تهران آلوده می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 100 قرار گرفته و هوا سالم است، ولی پیش بینی شده تا بعدازظهر این شاخص افزایش یافته و هوای تهران آلوده می گردد.

هوای تهران آلوده می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 100 قرار گرفته و هوای تهران سالم است. البته طی 24 ساعت گذشته این شاخص بر روی عدد 112 قرار داشت و هوای تهران ناسالم بود.

از ابتدای سال تهران 25 روز هوای پاک، 141 روز هوای سالم، 26 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس و یک روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

بیشترین دما برای امروز 30 درجه و کمترین درجه 18 درجه پیش بینی شده است. همچنین بر اساس آنالیز های به عمل آمده کیفیت هوا تا بعدازظهر ناسالم می گردد که افزایش غلظت ازن و بیشتر شدن حجم تردد ها از جمله دلایل آن است.

هر چند بعضی از کارشناسان و شورای شهری ها دلیل افزایش آلودگی هوا را اجرای طرح کاهش آلودگی در تهران اعلام نموده اند، ولی مدیران شهرداری معتقدند این چنین نیست و ازن و تابش مستقیم نور خورشید مقصر هوای آلوده در تهران است.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1742

به "هوای تهران آلوده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای تهران آلوده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید