هیچ رقیبی را دست کم نمی گیریم، یک فرصت خوب برای هندبال ایران

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، ششمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا اردیبهشت ماه امسال در حالی در تایلند برگزار می گردد که تیم ایران در گروه دوم با تیم های تایلند، امارات، ویتنام و افغانستان هم گروه شده است.

هیچ رقیبی را دست کم نمی گیریم، یک فرصت خوب برای هندبال ایران

سیدحسن افتخاری رئیس انجمن هندبال ساحلی ایران در مصاحبه با مهر در مورد اعلام گروه بندی رقابتهای آسیایی تایلند گفت: هر تیمی که به مسابقات آسیایی می آید قطعا آماده است چرا که با توجه به جواز حضور سه تیم اول در مسابقات قهرمانی دنیا همه تیم ها با انگیزه می آیند. این طور نیست که تیمی آماده نباشند چون اگر این طور بود به یک تورنمنت می رفتند نه مسابقات قهرمانی آسیا !

وی اضافه نمود: با توجه با قرعه کشی اجرا شده دو تیمی که صاحب نام بوده و عناوین اول و دوم دوره قبل را در مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی آسیا کسب نموده بودند در گروه اول هستند. این دو تیم در مسابقات قهرمانی دنیا ساحلی سال 2016 بوداپست مجارستان نیز حاضر بودند و قطر مقام سوم دنیا را کسب کرد.

افتخاری با بیان اینکه حضور این دو تیم در گروه دیگر نقطه قوت مسابقات برای ایران هست، گفت: عدم هم گروهی با این دو تیم فرصتی خوب برای ایران هست. البته تیم هایی که در گروه ایران هستند را هم نمی گردد دست کم گرفت. مسابقات هندبال بازیهای ساحلی آسیا در سال گذشته به میزبانی ویتنام برگزار گردید و این کشور رتبه چهارم را کسب کرد. این مسئله یک پیغام می دهد که ویتنام در هندبال ساحلی سرمایه گذاری نموده است. تایلند هم تجربه دو سه ساله اخیرش خوب بوده و پیشرفت خیلی زیادی نموده و این تیم هم در گروه ما واقع شده است از آن سو مسابقات به میزبانی تایلند بوده و این تیم قطعا انگیزه زیادی برای کسب سهمیه دنیای دارد.

رئیس انجمن هندبال ساحلی کشورمان توضیح داد: دو تیم افغانستان و امارات هر دو برای اولین بار در این مسابقات حاضر هستند و برای اولین بار با ایران روبرو می شوند. آنها هم در هندبال ساحلی سابقه دارند . افغانستان در یک دوره مسابقه که در جنوب شرق آسیا برگزار گردید اول شده است. امارات هم در داوری و برگزاری مسابقات ساحلی خوب بوده و نمی گردد این تیم را هم دست کم گرفت .

وی گفت: عدم حضور دو تیم مطرح پاکستان و بحرین فرصت مناسبی برای تیم ایران است. از این نظر شرکت تیم ملی ایران در این رقابتها را به فال نیک می گیرم. هر چند باز هم تاکید می کنم نباید هیچ رقیبی را دست کم بگیریم و مطمئنا بازیهای سختی را خواهیم داشت اما قرعه ما خوب است.

افتخاری بیان داشت: اردوهای تیم ملی در حال برگزاری است و از امروز 15 فروردین ماه سومین مرحله اردو در اصفهان آغاز شده و تا روز آدینه سرانجام هفته ادامه دارد. ما در این مرحله یک غربالگری در نفرات انجام می دهیم و تعداد حاضرین در اردو را به چهارده نفر می رسانیم در نهایت ده نفر از بین این نفرات را راهی رقابتهای قهرمانی آسیا خواهیم کرد.

رئیس انجمن هندبال ساحلی کشورمان در سرانجام گفت: ما تقریبا یک ماه برای برگزاری اردوها و تدارکات تیم فرصت داریم. کوشش می کنیم تا تیم یک تورنمنت داخلی و حتی یک تورنمنت خارجی را هم تجربه کند. برنامه ریزی ما باید طوری باشد تا این تورنمنت ها نزدیک مسابقات باشد اما هر طور هست باید بتوانیم یک مسابقه تدارکاتی با یک تیم خارجی را برای تیم برنامه ریزی کنیم یا یک تیم را به ایران می آوریم یا یک اعزام تدارکاتی برون مرزی خواهیم داشت.

ششمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی آسیا از 17 تا 25 اردیبهشت ماه در پاتایا تایلند برگزار می گردد. سه تیم اول این رقابتها جواز حضور در مسابقات قهرمانی دنیا روسیه را بدست می آورند.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1283

به "هیچ رقیبی را دست کم نمی گیریم، یک فرصت خوب برای هندبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ رقیبی را دست کم نمی گیریم، یک فرصت خوب برای هندبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید