وزیر دارایی نیکاراگوئه خواهان توسعه و تعمیق همکاری ها با ایران در همه زمینه ها شد

به گزارش پرسینا بلاگ، وزیر دارایی نیکاراگوئه در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به ظرفیت های کشورش در زمینه کشت فراسرزمینی، خواهان توسعه و تعمیق همکاری ها با ایران در همه زمینه ها شد.

وزیر دارایی نیکاراگوئه خواهان توسعه و تعمیق همکاری ها با ایران در همه زمینه ها شد

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، هیأت مالی نیکاراگوئه به ریاست ایوان کوستا وزیر دارایی و اعتبارات دولتی این کشور و هیأت همراه عصر امروز (شنبه) با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کردند.

در این دیدار ابعاد مختلف همکاری های دوجانبه به ویژه در زمینه های دارویی، تجاری، بانکی، کشاورزی و ... مورد گفت وگو و گفتگو نهاده شد.

کوستا ضمن اشاره به ملاقات امروزش با وزیر اقتصاد و دارایی کشورمان و انعقاد موافقتنامه تشویق سرمایه گذاری متقابل، به وجود فرصت های گسترش همکاری های دو کشور در عرصه های مختلف مالی دوجانبه به ویژه در حوزه دارویی و کشاورزی و نیز ظرفیت های خوب نیکاراگوئه در کشت فراسرزمینی اشاره نمود و خواهان توسعه و تعمیق همکاری های دو کشور در تمامی زمینه ها شد.

ظریف رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران 31 تیر ماه در ادامه سفرش به سه کشور آمریکای لاتین و در دومین مقصد این سفر به ماناگوآ پایتخت نیکاراگوئه رفت و با مقامات این کشور از جمله دانیل اورتگا رئیس جمهور این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1067

به "وزیر دارایی نیکاراگوئه خواهان توسعه و تعمیق همکاری ها با ایران در همه زمینه ها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دارایی نیکاراگوئه خواهان توسعه و تعمیق همکاری ها با ایران در همه زمینه ها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید