پرداخت 600 میلیون تومان از سهم خانواده های تحت پوشش

به گزارش پرسینا بلاگ، استاندار کرمانشاه گفت: امروزدر آیین افتتاح مسکن مهر شهر پاوه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی پرداخت 600 میلیون تومان از سهم خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی را متقبل شدند که یک کار بسیار ارزشمند است.

پرداخت 600 میلیون تومان از سهم خانواده های تحت پوشش

به گزارش، بازوند استاندار کرمانشاه پنجشنبه 28 شهریورماه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونین وزیر، حاتمی معاون اقتصادی استاندار، اعضای مجمع نمایندگان استان و فعالان اقتصادی و کارآفرینان بخش خصوصی برگزار گشت؛ گفت:بیکاری در استان ما بسیار بالا است و فکر می کنم توسط شستا و زیر مجموعه حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مابقی حوزه ها در استان ما کمتر سرمایه گذاری شده است.

استاندار کرمانشاه افزود: با توجه به نرخ بالای بیکاری عنایت ویژه به استان داشته باشید و این وضعیت سرمایه گذاری را بهبود ببخشید و سهمی بیشتر در سرمایه گذاری این استان نسبت به سایر استانها داشته باشید.

این مسئول بیان داشت: مقداری از اعتبارات مناطق زلزله زده در حوزه یکی از بانک ها است و بسیار این موضوع پیگیری شده است لذا تقاضا داریم اجازه دهند که این بانک از سهم اعتبارات زلزله اعتبار برخی از پروژه های ما را بتواند تامین کند در مجموع حدود 30 میلیارد تومان برای 2 کارخانه استان نیاز داریم که امیدواریم این اعتبارات از آن سهم پرداخت شود و این نیازمند به همکاری دارد

او گفت: وزیر تعاون کار رفاه اجتماعی امکان توزیع 90 هزار تن فولاد و آهن آلات با نرخ پایین تر از بازار را در مناطق زلزله زده فراهم کردند که نقش بسیار مهمی در شتاب دریافت روند بازسازی و پیشرفت پروژه ها داشت.

بازوند گفت: همچنین در دوران وزیر کار قبلی وعده پرداخت 27 میلیارد تومان برای بازسازی خانه های افراد تحت پوشش داده شد که این وعده در زمان حضور دکتر شریعتمداری در این وزارت خانه عملی گشت.

استاندار کرمانشاه گفت: همچنین امروز نیز در آیین افتتاح مسکن مهر شهر پاوه، پرداخت 600 میلیون تومان از سهم خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی را متقبل شدند که یک کار بسیار ارزشمند است.

ز

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1547

به "پرداخت 600 میلیون تومان از سهم خانواده های تحت پوشش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 600 میلیون تومان از سهم خانواده های تحت پوشش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید