پنالتی پارس جنوبی درست نبود، موقعیت هایمان را هدر دادیم

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی شامگاه پنج شنبه در نشست خبری بعد از بازی مقابل پارس جنوبی گفت: پارس جنوبی تیم بسیار خوبی است، این تیم در بازی قبلی هم استقلال را تحت فشار قرار داد.

پنالتی پارس جنوبی درست نبود، موقعیت هایمان را هدر دادیم

وی در مورد داوری گفت: از داوران مسابقه تشکر کردم و بازهم از آن ها تشکر می کنم ولی چند صحنه هم بود که کارشناسان داوری باید دراین باره صحبت نمایند.

قلعه نویی اعلام کرد: چند هفته است که از فرصت های خود استفاده نمی کنیم، بچه ها فوتبال بسیار خوبی ارائه می نمایند و از آن ها تشکر می کنم، اما زمانی که پنالتی را هم هدر می دهید، باید جریمه دهید.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: 60 درصد ثروت ایران اینجاست، توقع می رود به این تیم ها بیشتر توجه گردد.

قلعه نویی اضافه کرد: دل خوشی مردم جنوب کشور از جمله بوشهر و خوزستان به فوتبال است، تیم هایی مانند پارس جنوبی و شاهین شهرداری بوشهر از لحاظ اقتصادی در مضیقه هستند، امیدوارم مدیران توجه نمایند و مسائل حل گردد.

وی توضیح داد: 100 پاس بیشتر از پارس به هم دادیم، اگر آمار منتشر گردد، می فهمید که از استانداردها هم بالاتر هستیم.

موقعیت های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امروز دخسوس برخلاف هفته گذشته خیلی خوب بود و موقعیت بسیار خوبی از شهباز زاده مهار کرد، موقعیت های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد.

قلعه نویی اعلام کرد: برابر پارس جنوبی، پنالتی و موقعیت های ما گل نشد و این مسابقه یکی از بهترین دروازه بانی های دخسوس در چند هفته اخیر بود ولی هفته گذشته یک پنالتی به سود تیم ما اعلام نشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد: اگر پنالتی ما مشکوک بوده، پنالتی شما که اصلاً درست نبود، چون کارشناسان صریحاً پنالتی پارس جنوبی را نادرست اعلام کردند، انصاف داشته باشید و این را هم بگویید.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2254

به "پنالتی پارس جنوبی درست نبود، موقعیت هایمان را هدر دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنالتی پارس جنوبی درست نبود، موقعیت هایمان را هدر دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید