پورموسوی: ویلموتس می گوید گل زدن به جذابیت فوتبال کمک می کند

به گزارش پرسینا بلاگ، سیروس پورموسوی سرمربی تیم جوانان ایران ضمن ابراز رضایت از برگزاری جلسه هم اندیشی بین مربیان تیم های ملی در رده های مختلف ضمن تشکر از مسوولان فدراسیون درباره جزئیات این نشست شرح داد: ابتدا تیم ملی امید گزارش داد درباره آنچه تا امروز گذشته و هدفی که برای آینده داشتند.بعد نوبت تیم جوانان بود و ما گزارش دادیم از دی ماه پارسال که این مسوولیت را بر عهده گرفتیم، چه کاری کرده ایم و هدفمان چه بوده است.در این جلسه گزارشی از تورنمنت روسیه دادیم و سیستم و شکل بازی تیم را هم شرح دادیم. نهایتا برنامه مان تا شروع مسابقات را ارائه کردیم.بعد از ما هم سرمربیان تیم های نوجوانان و نونهالان به همین شکل برنامه های خود را تشریح کردند.

پورموسوی: ویلموتس می گوید گل زدن به جذابیت فوتبال کمک می کند

وی درباره صحبت های ویلموتس در این جلسه هم گفت: او درباره فلسفه و برنامه های خود برای فوتبال ایران حرف زد. ویلموتس تاکید کرد نگاه ویژه ای به جوان های ایران دارد و قطعا برنامه های تیم های پایه را دنبال می کند. او خودش درخواست داد که کادر فنی هر کدام از رده های تیم های ملی هر زمانی که لازم بود، هماهنگ کند و جلسات جداگانه چند ساعته را با او برگزار کند و مصاحبه به این شکل صورت بگیرد.البته مطمئنا سازمان تیم های ملی هم به دنبال این هستند که هر چند ماه یک بار چنین نشست هایی را برگزار کنند که همه مربیان بیایند. قطعا این جلسات مفید است و به ما خیلی کمک می کند. حفظ این ارتباط خیلی خوب است و بین مربیان تعامل خیلی خوبی برقرار شده است.

او درباره سبک بازی مورد نظر ویلموتس گفت: تفکرات ویلموتس هجومی بود و دنبال این نیست که بسته بازی کند. او معتقد است گل زدن به جذابیت فوتبال بیشتر کمک می کند و به همین دلیل دنبال فوتبال تهاجمی است. مربیان رده های سنی هم که صحبت می کردند، به دنبال این هدف بودند. ما می خواهیم بازیکن بسازیم تا به رده بالاتر از خودمان بفرستیم و طبیعتا با یک هدف مشترک پیش می رویم.

3

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 839

به "پورموسوی: ویلموتس می گوید گل زدن به جذابیت فوتبال کمک می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: ویلموتس می گوید گل زدن به جذابیت فوتبال کمک می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید