کارتر: منتظر تغییرات هستیم

به گزارش پرسینا بلاگ، ایرنا نوشت:جیمی کارتر رئیس جمهوری پیشین آمریکادر واکنش به پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری این کشور گفت: منتظر هستیم تغییر خوبی را که آنها برای کشورمان ایجاد می نمایند، ببینیم.

کارتر: منتظر تغییرات هستیم

جیمی کارتر که از ژانویه 1977 تا ژانویه 1981 فقط یک دوره رئیس جمهوری آمریکا بود، شنبه شب در بیانیه ای با تبریک پیروزی بایدن و معاونش کامالا هریس گفت: ما به کارزار آنها که خوب اداره شد، افتخار می کنیم و منتظر هستیم تغییر خوبی را که آنها برای کشورمان ایجاد می نمایند، ببینیم.

بیل کلینتون هم که از سال 1993 تا ژانویه 2001 به مدت دو دوره رئیس جمهوری ایالات متحده بود، شنبه شب در توئیتی نوشت: آمریکا سخن گفته و دموکراسی پیروز شده است. اکنون یک رئیس جمهوری منتخب و یک معاون منتخب داریم که به ما خدمت نموده و ما را گردهم خواهند آورند. به جو بایدن و کامالا هریس بابت این پیروزی مهم تبریک می گویم.

کارتر و کلینتون هر دو دموکرات هستند و ساعاتی پیش باراک اوباما دموکرات نیز که از 2009 تا 2017 رئیس جمهوری آمریکا بود، در بیانیه ای پیروزی بایدن و هریس را یک پیروزی قاطع و تاریخی توصیف کرد.

بایدن با کسب 290 رای الکترال در برابر تنها 214 رای دونالد ترامپ، به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شد و هریس نیز به عنوان اولین زن، به عنوان معاون رئیس جمهوری این کشور برگزیده شد.

بایدن شنبه شب در اولین توئیت پس از اعلام پیروزی اش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوشت: رئیس جمهوری تمام مردم آمریکا خواهم بود، چه آنهایی که به من رای دادند و چه آنهایی که به من رای ندادند.

310 310

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5756

به "کارتر: منتظر تغییرات هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارتر: منتظر تغییرات هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید