کِرِستا: حسرت مدال طلای دنیا برای همواره در دل ما خواهد ماند

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی تیم والیبال جوانان ایتالیا گفت: حسرت مدال طلای دنیا برای همواره در دل ما خواهد ماند چون در بعضی لحظات می توانستیم بهتر عمل کنیم.

کِرِستا: حسرت مدال طلای دنیا برای همواره در دل ما خواهد ماند

به گزارش خبرنگاران، مونیکا کِرِستا، سرمربی تیم والیبال جوانان ایتالیا در خصوص شکست مقابل ایران در فینال مسابقات قهرمانی جوانان دنیا گفت: مدال نقره، تنها یک مدال نیست بلکه افتخاری برای همه ماست. زمانی که مسابقات را آغاز کردیم، انتظار نداشتیم که به فینال برسیم. ما برای کوشش و بازی پا به رقابت ها گذاشتیم.

او ادامه داد: حسرت مدال طلای دنیا برای همواره در دل ما خواهد ماند چون در بعضی لحظات می توانستیم بهتر عمل کنیم. ما از حریف پیش بودیم و می توانستیم با جرأت بیشتری بازی کنیم.

کرستا گفت: تیم ایران اما بسیار قدرتمند است. آنها در حمله قوی تر بودند و شایستگی قهرمانی را داشتند. ما در نهایت به مدال نقره رسیدیم.

دانیله لاویا، بازیکن تیم تیم جوانان ایتالیا نیز گفت: مدال نقره برای من ارزش زیادی دارد. ما در مسابقات قهرمانی دنیا، تنها 5 ست در 8 مسابقه به حریفان واگذار کردیم و من این را به فال نیک می گیرم.

او ادامه داد: من بی نهایت خوشحالم چون تیم ما در طول مسابقات، پیشرفت زیادی کرد و ما حالا یک گروه متحد در داخل و خارج زمین هستیم.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 941

به "کِرِستا: حسرت مدال طلای دنیا برای همواره در دل ما خواهد ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کِرِستا: حسرت مدال طلای دنیا برای همواره در دل ما خواهد ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید