کره شمالی: آمریکا در مذاکرات، چیزی برای ارائه به ما ندارد

به گزارش پرسینا بلاگ، رسانه دولتی کره شمالی به نقل از سخنگوی وزارت خارجه این کشور گزارش داد که از نظر پیونگ یانگ، آمریکا چیزی برای ارائه کردن به کره شمالی در مذاکرات ندارد.

کره شمالی: آمریکا در مذاکرات، چیزی برای ارائه به ما ندارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، همزمان با نزدیک شدن به موعد ضرب الاجل رهبر کره شمالی به آمریکا، دولت پیونگ یانگ امروز (پنجشنبه) تلویحا از نتیجه بخش بودن مذاکرات با واشنگتن قطع امید کرد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، رسانه دولتی کره شمالی (کِی سی اِن اِی) به نقل از سخنگوی وزارت خارجه این کشور گزارش داد: حتی اگر مذاکرات [با آمریکا] هم از سر گرفته گردد، [آنها] چیزی برای ارائه به ما ندارند.

بر این اساس، کره شمالی معتقد است که ایالات متحده با درخواست برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل درباره تحولات اخیر مرتبط با پیونگ یانگ، کار احمقانه ای انجام داده و این جلسه چیزی بیشتر از یک ابزار سیاسی در خدمت منافع آمریکا نیست.

رسانه دولتی کره شمالی همچنین تاکید نمود که پیونگ یانگ آماده است تا به هر اقدامی که آمریکا علیه این کشور اتخاذ کند، واکنش مناسب را نشان دهد.

به نوشته اسپوتنیک، در بیانیه سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی آمده است: ایالات متحده درباره اقدام متقابل در جلسه [شورای امنیت] صحبت کرد، در حالی که ما گفته ایم چیزی برای از دست دادن نداریم و آماده هستیم به هر اقدام متقابلی که آمریکا انتخاب کند، واکنش نشان دهیم.

کلی کرفت، نماینده آمریکا در سازمان ملل شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای امنیت گفت که آزمایش های موشکی کره شمالی در راستا دست یافتن به اهدافی که رئیس جمهور آمریکا دو بار در دیدارهایش با رهبر کره شمالی درباره آنها صحبت نموده، غیرسازنده است. (جزئیات بیشتر)

کیم پیشتر به واشنگتن تا انتها امسال میلادی برای اتخاذ یک رویکرد منعطف در قبال کره شمالی مهلت داده بود تا محدوده زمانی برای گفت وگو که در سخنرانی سیاسی رهبر عالی کره شمالی (23 فروردین ماه) برای آمریکا تعیین شد، انتها امسال است.

ق

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2718

به "کره شمالی: آمریکا در مذاکرات، چیزی برای ارائه به ما ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره شمالی: آمریکا در مذاکرات، چیزی برای ارائه به ما ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید