کشتار در خانه سالمندان

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران (پانا) -بازدید بابانوئل های ناقل کرونا از یک خانه سالمندان در بلژیک فاجعه آفرید. پس از بازدید بابانوئل ها از این خانه سالمندان 18 نفر از افراد سالخورده بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند. این اتفاق در یکی از خانه های سالمندان که 150 سالمند در آن حضور داشتند در شهر مول در آنتوِرپ رخ داد.

کشتار در خانه سالمندان

به گزارش خبرنگاران، سینترکلاس و دوستانش اوائل این ماه هنگامی که با لباس بابانوئل از خانه سالمندان هیمِلریجک بازدید کرده بودند 121 سالمند به همراه 36 پرسنل این آسایشگاه را به کرونا مبتلا کردند. تصاویر منتشر شده در فضای مجازی او دوستانش را که در لباس بابانوئل در کنار سالمندان دیده می شدند نشان می داد.

پنج نفر از سالمندان پیش از عید کریسمس و در روز کریسمس جان خود را از دست دادند. این در حالی است که یکی از سالمندان مبتلا با کمک دستگاه اکسیژن درمان شد.

سینترکلاس سه روز پس از بازدید از این خانه سالمندان بیمار و تست کرونای او مثبت اعلام شد. ویم کایِرز، شهردار شهر مول با روز سیاه خواندن ایام سپری شده برای این خانه سالمندان به رسانه ها گفت که آن ها ده روز سخت را پشت سر گذاشتند. روز هایی که واقعا روز سیاه بود.

گفتنی است؛ در حالی که بابانوئل و دوستانش از وقوع این حادثه ابراز تاسف کردند، شهردار محلی اقدام مسئولان خانه سالمندان در دعوت از بابانوئل ها را اقدامی غیرمسئولانه خوانده است.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6250

به "کشتار در خانه سالمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتار در خانه سالمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید