کلاهبرداری اقتصادی در توئیتر ممنوع شد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، توئیتر سیاست های خود درباره کلاهبرداری های اقتصادی را آپدیت نموده است. از این پس کلاهبرداران نمی توانند در این پلتفرم افراد را برای ارسال پول یا دریافت اطلاعات اقتصادی فریب دهند.

کلاهبرداری اقتصادی در توئیتر ممنوع شد

پیش از این توئیتر نمونه های کلاهبرداری را به وسیله ابزار گزارش پیغام های ناخواسته(اسپم) خود مدیریت می کرد. اما تغییراتی که امروز اعلام شده، به طور دقیق جزئیات موارد ممنوع را معین می نماید و کاربران راحت تر می توانند کلاهبرداری اقتصادی را گزارش نمایند.

طبق بیانیه توئیتر، کاربران نمی توانند حساب های کاربری جعلی بسازند یا وانمود نمایند یک فرد یا سازمان مشهور هستند. به عنوان مثال در کلاهبرداری های Money-flipping scheme، فرد مجرم تقاضای مبلغ ناچیزی پول می نماید تا سودآوری زیادی به آنها برگرداند. هم اکنون این کلاهبرداری ها در توئیتر ممنوع شده اند و طرح های فیشینگ نیز خلاف قوانین پلتفرم به حساب می آیند.

کاربران برای گزارش کلاهبرداری کافی است گزینه گزارش توئیت از منو را انتخاب و در مرحله بعد رویاین پیغام مشکوک یا اسپم است، کلیک نمایند.

همچنین توئیتر حساب های کاربری خاطی را مسدود و اطلاعات بیشتری درخواست می نماید. البته ممکن است درباره لینک های غیر ایمن به کاربران هشدار دهد یا توئیت های خاصی را حذف کند.

این پلتفرم پیش از این تبلیغات برای ارزهای دیجیتال را ممنوع نموده و همچنین سعی دارد ابزارهای گزارش دهی خود را ارتقا دهد. با این وجود تبلیغات برای کالاهای جعلی هنوز هم در توئیتر ظاهر می شوند.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1623

به "کلاهبرداری اقتصادی در توئیتر ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری اقتصادی در توئیتر ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید