یاری 100 میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان

به گزارش پرسینا بلاگ، بانک جهانی در اطلاعیه ای از یاری یکصدمیلیون دلاری برای کاهش اثرات مالی بیماری کرونا بر خانواده های آسیب پذیر در افغانستان خبر داده است.

یاری 100 میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان

رسانه های افغانستان امروز سه شنبه به نقل از اطلاعیه بانک جهانی اعلام کردند که 55 میلیون دلار این کمک ها توسط اداره توسعه بین المللی افغانستان و 45 میلیون دلار دیگر توسط صندوق بازسازی افغانستان پرداخت می گردد.

براساس این اطلاعیه، در این پروژه بر بهبود منابع غذایی و ایجاد شغل های کوتاه مدت در روستاهای افغانستان، تمرکز خواهد شد.

هنری کرالی رییس دفتر بانک جهانی در امور افغانستان گفته است که در اثر شیوع ویروس کرونا شرایط زندگی میلیون ها افغان آسیب دیده و این کمک اقتصادی، دولت این کشور را در برطرف نیازمندی خانواده ها کمک می نماید.

وی اضافه نمود که چگونگی هزینه کردن این پول در همکاری با وزارت توسعه روستایی افغانستان، وزارت کشاورزی و دامداری، شهرداری کابل و بعضی ادارات دیگر انجام می گردد.

افغانستان سال جاری صدها میلیون دلار از کشورهای خارجی برای مقابله با اثرات منفی ویروس کرونا بر زندگی مردم و درمان بیماران در بیماستانهای این کشور، دریافت نموده است. ، ایرنا

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5382

به "یاری 100 میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 100 میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید