کمیته آنفلوانزا در قم تشکیل شد

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت:در سطح استان قم، آمادگی ها به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری انجام و کمیته های استانی تشکیل شده و کوشش خواهیم کرد با یاری مردم از گسترش این بیماری جلوگیری کنیم.

کمیته آنفلوانزا در قم تشکیل شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، محمدرضا قدیر در جلسه کمیته دانشگاهی آنفلوانزا با بیان این مطلب اضافه نمود: مهم ترین موضوع خود مراقبتی است که باید خبرنگارانان به این موضوع توجه داشته و با رعایت نکات بهداشتی از ابتلا به بیماری آنفلوانزا جلوگیری نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به داروی مورد احتیاج برای بیماران بیان نمود: داروی مورد احتیاج تهیه و در مراکز درمانی وجود دارد.

قدیر عنوان نمود: در سطح استان قم، آمادگی ها به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری صورت گرفته و کمیته های استانی و ستادی نیز برگزار و کوشش خواهیم کرد با یاری مردم از گسترش این بیماری جلوگیری کنیم.

او یادآورشد: علاوه بر مراکز درمانی که خدمات ارائه می نمایند، سه مرکز درمانی نیز به عنوان مراکز پشتیبان و تعیین خدمات رسانی خواهند کرد.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2610

به "کمیته آنفلوانزا در قم تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته آنفلوانزا در قم تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید