کی روش: این نتیجه برای ما بیدار باش بود، قبول این شکست برایمان سخت است

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: شکست برابر عمان بیدارباشی برای ما بود.

کی روش: این نتیجه برای ما بیدار باش بود، قبول این شکست برایمان سخت است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش در مورد شکست 3 بر یک ایران برابر عمان گفت: قبول این نتیجه برای ما سخت بود. در مقاطعی که حریف گل را به ثمر رساند، توانست بازی را به نفع خودش برگرداند. این دو گل برخلاف جهت بازی و دو گل استثنایی بود. این گل ها زمان هایی به ثمر رسید که ما مسلط بر بازی بودیم ولی متاسفانه آنها با دو حمله به دو گل رسیدند.

سرمربی تیم ملی اضافه کرد: مسلما من از نتیجه راضی نیستم و این شکست سنگینی برای بازیکنان و تیم مان بود، ولی عکس العمل خوب و انگیزه بالای آنها در نیمه دوم که تمام تلاششان را برای تغییر نتیجه انجام دادند برای من قابل توجه بود.

کی روش مطرح کرد: عمانی ها با به ثمر رسیدن گل سوم بازی را تمام کردند و باید بگویم نتیجه سختی و بیدارباش خوبی برای ما بود و حالا ما باید تصمیم گیری کنیم و تمام تمرکزمان را برای آماده سازی تیم برای بازی با قطر که از ابتدای اردوی ما در دبی شروع خواهد شد، بگذاریم.

کی روش گفت: بازیکنان نباید شرایط آب و هوایی عمان را مد نظر قرار دهند، چون دقیقا به همین دلیل به این سفر و این مسابقه آمدیم تا در شرایط بازی در قطر قرار بگیریم.

وی در سرانجام در پاسخ به سوالی در مورد احتمال اضافه شدن بازیکنان جدید به اردوی بعدی تیم ملی گفت: شاید این اتفاق بیفتد. امروز حدود 10 بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم و حتما یکی دوتا از این بازیکنان جوان در روز بازی با قطر به یاری ما خواهند آمد و البته همه چیز به اتفاقات بازی استقلال و بازی بازیکنان ایرانی تیم های خارجی بستگی دارد و امیدوارم بازیکن مصدوم نداشته باشیم.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1150

به "کی روش: این نتیجه برای ما بیدار باش بود، قبول این شکست برایمان سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش: این نتیجه برای ما بیدار باش بود، قبول این شکست برایمان سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید