گوشی شیائومی می 10S در تاریخ 20 اسفند رونمایی می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، با توجه به پوستر رسمی که شیائومی منتشر نموده، گویا شرکت چینی میخواهد دو روز دیگر، یعنی در تاریخ 10 مارس سال جاری (20 اسفند) از یک محصول دیگر از سری می 10 تحت عنوان می 10S رونمایی کند.

گوشی شیائومی می 10S در تاریخ 20 اسفند رونمایی می گردد

شیائومی در حال حاضر از گوشی های سری می 10، مدل های متنوعی را راهی بازار نموده که شامل می 10T و می 10T پرو، می 10T لایت، می 10i، می 10 پرو و می 10 اولترا می شوند. شرکت پیش از این در سری ردمی نوت 9 هم مدل های بسیار متنوعی را در سبد محصولات خود داشت که باعث می شد انتخاب بین آن ها بسیار سخت گردد. اما این طور که به نظر می رسد، قرار است به سری می 10 یک عضو دیگر هم اضافه گردد که می 10S نام خواهد داشت و 2 روز دیگر هم شاهد رونمایی رسمی آن خواهیم بود.

می 10S در حد و اندازه های پرچم دارهای سال گذشته راهی بازار می گردد. بنابراین در آن از اسنپدراگون 888 به عنوان قلب تپنده استفاده نمی گردد و به جای آن شیائومی تصمیم گرفت اسنپدراگون 870 را انتخاب کند تا گوشی جدید از لحاظ قدرت پردازشی از تمام گوشی های پرچم دار سال گذشته اندکی قدرتمندتر باشد.

در بخش دوربین، ماژولی را شاهد هستیم که در نگاه اول کاملا شکل ظاهری می 10 اولترا را تداعی می نماید اما در واقع تفاوت اساسی بین آن ها وجود دارد. تا بدین ترتیب ثابت گردد بر خلاف مدل های دیگر، این گوشی فقط یک محصول مشابه با برندی متفاوت نیست و واقعا تفاوت هایی با سایر مدل ها دارد. قدرتمندترین دوربینی که درون این ماژول عظیم قرار می گیرد، 108 مگاپیکسلی است و به عنوان سنسور اصلی فعالیت می نماید. سه سنسور دیگر هم این دوربین قدرتمند را همراهی خواهند کرد منتها اینکه دقیقا از چه اندازه و قابلیت هایی برخوردارند فعلا به صورت رسمی خبری منتشر نشده.

البته با توجه به شایعه ها، از اینکه یکی از این سه دوربین قطعا فوق عریض است مطمئن هستیم. از طرفی گفته می گردد از لنز پریسکوپی در این گوشی خبری نخواهد بود و دو سنسور دیگر، سنجش عمق و ماکرو خواهند بود که این موضوع با در نظر دریافت محبوبیت لنزهای پریسکوپی شاید کمی ناامید کننده به نظر برسد. از لحاظ ظاهری، فقط تصویر پنل پشتی گوشی را در پوستری که شیائومی منتشر کرد شاهد هستیم که تفاوت چندانی با می 10 اولترا ندارد.

متأسفانه از بخش جلو در این پوستر تصویری منتشر نشده اما خوشبختانه با حضور این محصول در وب سایت TENNA، متوجه شدیم که می 10S به دوربین سلفی حفره ای مجهز شده که در سمت چپ نمایشگر قرار می گیرد. نمایشگر این محصول هم به احتمال زیاد از پنل AMOLED با سنسور اثرانگشت درون صفحه خواهد بود چون در پنل پشتی شاهد کلیدی جهت تعبیه این سنسور در آن نیستیم و از طرفی گفته نشده این سنسور با کلید پاور ادغام می گردد.

انتظار می رود شیائومی می 10S با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژر سریع 33 واتی همراه محصول رونمایی و راهی بازار گردد. با این حال برای دریافت اطلاعات بیشتر و موثق تر باید تا چهارشنبه یعنی 20 اسفند منتظر بمانیم.

  • آیا شیائومی می 11 می تواند رقیب قدر گلکسی S21 باشد؟

منبع: GSMArena

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6795

به "گوشی شیائومی می 10S در تاریخ 20 اسفند رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی شیائومی می 10S در تاریخ 20 اسفند رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید