10 هزار فرصت شغلی در شهرستان خمین ایجاد می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: احداث و بهره برداری از مجتمع صنعتی خمین توسط چین سبب ایجاد اشتغال مستقیم برای 10 هزار نفر می گردد.

10 هزار فرصت شغلی در شهرستان خمین ایجاد می گردد

به گزارش خبرنگاران از اراک، علیرضا زاوشی ظهر امروز در نشست استاندار مرکزی با سرمایه گذاران خارجی با اشاره به سرمایه گذاری طرف چینی در خمین به منظور احداث پارک صنعتی گفت: وجود نیروی انسانی و متخصص، حضور صنایع مرتبط، امکانات زیربنایی و راه دسترسی از جملع عواملی است که سبب شده تا شرکتجینینگ چین درخواست سرمایه گذاری در خمین را داشته باشد.

وی اضافه نمود: نقطه عطفی که سبب شد تا خمین از مزیت برتر در بخش سرمایه گذاری خارجی برخوردار گردد حمایت دولت از این شهرستان به عنوان شهرستان کمتر توسعه یافته و معافیت مالیاتی 13 ساله این شهرستان است که طرف چینی از آن استقبال کرد چرا که معافیت مالیاتی برای این کمپانی با این حجم فراوری یک موقعیت ایده آل است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی توضیح داد: شرکتجینینگ از شرکت های معتبر در زمینه ساخت تجهیزات نیروگاهی و فراوری نیرو به ویژه فراوری به وسیله سامانه های جدید مانند انرژی بادی، خورشیدی و آب شیرین کن بوده که می تواند پاسخ گوی بخشی از احتیاج کشور در این حوزه ها باشد.

زاوشی با اشاره به میزان فراوریات این شرکت گفت: این شرکت توانایی فراوری سالانه 100 توربین بخار را در خمین محقق می سازد که می تواند احتیاج داخلی را تأمین ساخته و مابقی این فراوریات به سایر کشورها صادر گردد چرا که به سبب احتیاج منطقه بنا شد تا این شرکت در خمین احداث گردد و از این رو احتیاج کشور را تأمین و در رشد و توسعه مثمرذثمر است.

وی اضافه نمود: جذب سرمایه گذاران خارجی با جدیت تمام در استان دنبال می گردد و باید از این ظرفیت ها نهایت استفاده را کرد چرا که استان از ظرفیت های خوب صنعتی در این راستا برخوردار است و با توجه به رتبه خوب استان در جلب سرمایه گذار خارجی می توانیم زمینه اشتغال بیشتری را در استان فراهم سازیم.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی توضیح داد: در نظر دریافت زمین برای این پروژه از مدت ها پیش اجرا شده تا به عنوان مرکز ثقل پروژه مذکور تأمین گردد که در بازدید هیئت چینی از مکان مورد نظر و رضایت از این امر به سرعت ساخت این پروژه را شروع کنیم.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2940

به "10 هزار فرصت شغلی در شهرستان خمین ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هزار فرصت شغلی در شهرستان خمین ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید