26 نفر در استان قزوین ثبت نام کردند

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/قزوین با پایان یافتن روز دوم ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، 26 نفر در استان قزوین ثبت نام کردند.

26 نفر در استان قزوین ثبت نام کردند

از ساعت هشت صبح امروز دوشنبه 11 آذر ثبت نام از نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در قزوین در محل فرمانداری این شهرستان وارد دومین روز خود شد.

تعداد ثبت نامی های داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سرانجام روز دوم 26 نفر بود که از این تعداد 15 نفر از حوزه قزوین، البرز و آبیک، شش نفر از بوئین زهرا و تعداد پنج نفر در تاکستان ثبت نام کردند.

از مجموع 26 نفر ثبت نامی، 24 نفر مرد و دو نفر زن هستند که این میزان نسبت به دوره گذشته 44 درصد افزایش داشته است، همچنین مدرک تحصیلی 23 نفر فوق لیسانس دو نفر دکتری و یک نفر حوزوی است.

داوطلبان از قشرهای مختلف جامعه از جمله بازنشسته، شغل آزاد، استاد دانشگاه، پزشک، فرهنگی، وکیل و روانشناس بودند و جوانترین فرد ثبت نام شده در استان قزوین متولد 1368 و مسن ترین نیز متولد 1339 است.

ثبت نام کنندگان روز دوم در شهر قزوین شامل شش آقا و یک خانم بودند که همگی دارای مدرک کارشناسی ارشد و در رده سنی بین 31تا 57 سال بودند.

به گزارش خبرنگاران در اولین روز ثبت نام شهرستان قزوین نیز شش آقا و یک خانم ثبت نام کردند که جوان ترین آن ها 30 سال و مسن ترین آنها 59 سال داشتند، همچنین شش نفر دارای کارشناسی ارشد و یک نفر مدرک معادل حوزوی داشت.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2591

به "26 نفر در استان قزوین ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "26 نفر در استان قزوین ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید