تنیده در صدا را در تالار رودکی بشنوید، انجام یک کار سخت

به گزارش پرسینا بلاگ، رضا علی آبادی نوازنده تنبور درباره جدیدترین فعالیت کنسرت تنیده در صدا به خبرنگاران گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته ساعت 20 روز آدینه سوم اسفند کنسرت موسیقی بی کلام تنیده در صدا با سه نوازی عود، تنبور و سازهای کوبه ای در تالار رودکی تهران برگزار می گردد.

تنیده در صدا را در تالار رودکی بشنوید، انجام یک کار سخت

وی ادامه داد: متاسفانه طی این سال ها اجرای موسیقی بی کلام روی صحنه بدون هیچ گونه حمایتی کار بسیار دشواری بوده اما به هر روی این مهم را توانستم به ثمر برسانم و تا این لحظه پیش بروم. به هر صورت کنسرت تنیده در صدا با همکاری هومن شیرعلی نوازنده عود در ابتدای سال جاری شکل گرفت و این اجرا دومین کنسرت در تالار رودکی طی سال 97 است. ضمن اینکه آلبومی با همین عنوان در اسفند منتشر می گردد.

علی آبادی بیان نمود: در این کنسرت امین هنرجو به عنوان نوازنده سازهای کوبه ای ما راهمراهی می نماید، ضمن اینکه آیدا محمدی سرپرست گروه حرکت واله به عنوان بازیگر بخش نمایشی، در بخش دوم با ترکیبی نو و متفاوت در کنار ما خواهند بود. این در حالی است که بخش اول کنسرت به آهنگسازی هومن شیرعلی و بخش دوم به آهنگسازی بنده شکل گرفته است.

این نوازنده تنبور در بخش پایانی صحبت های خود توضیح داد: امیدوارم روزی موسیقی بی کلام شاهد مخاطبان بیشتری گردد و قدم های هرچند کوچک هنرمندان در این عرصه روز به نقطه ثمر بخشی دست پیدا کند.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 108

به "تنیده در صدا را در تالار رودکی بشنوید، انجام یک کار سخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنیده در صدا را در تالار رودکی بشنوید، انجام یک کار سخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید