رایزنی رهبران آلمان، فرانسه و چین پیرامون روابط اتحادیه اروپا، پکن و محیط زیست

به گزارش پرسینا بلاگ، سخنگوی دولت آلمان بیان کرد، صدر اعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه به وسیله یک کنفرانس ویدئویی با رئیس جمهور چین درباره روابط اتحادیه اروپا-پکن مذاکره کردند.

رایزنی رهبران آلمان، فرانسه و چین پیرامون روابط اتحادیه اروپا، پکن و محیط زیست

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اشتفن زایبرت، سخنگوی دولت آلمان گفت: آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه و شی جینپینگ، رئیس جمهور چین در این کنفرانس ویدئویی به طور ویژه به صحبت درباره روابط میان اتحادیه اروپا و پکن پرداختند. آنها بعلاوه درباره تجارت بین المللی، حفاظت از آب و هوا و تنوع زیستی صحبت کردند.

مرکل و ماکرون خواهان تعدیل بیشتر اهداف کوتاه مدت کاهش گاز دی اکسید کربن (CO2) و کوشش های بیشتر برای حفاظت از تنوع زیستی شدند که موضوع اصلی در کنفرانس ماه اکتبر سازمان ملل در شهر کونمینگ واقع در جنوب چین خواهد بود.

زایبرت توضیح داد: در این کنفرانس ویدئویی سه جانبه درباره مبارزات مشترک علیه پاندمی کرونا، تامین جهانی واکسن و بعلاوه موضوعات بین المللی و منطقه ای هم صحبت شد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7676

به "رایزنی رهبران آلمان، فرانسه و چین پیرامون روابط اتحادیه اروپا، پکن و محیط زیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی رهبران آلمان، فرانسه و چین پیرامون روابط اتحادیه اروپا، پکن و محیط زیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید