لزوم حفظ صندلی کالاهای ایرانی با تکیه بر استاندارد و کیفیت

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران (پانا) - رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران بر لزوم حفظ صندلی کالاهای ایرانی با تکیه بر استاندارد و کیفیت تأکید کرد.

لزوم حفظ صندلی کالاهای ایرانی با تکیه بر استاندارد و کیفیت

پبه گزارش وزارت صمت، حمید زادبوم در سی و هفتمین جلسه کارگروه توسعه صادرات گفت: صیانت از کیفیت و استاندارد و صندلی محصولات ایرانی در کشورهای هدف احتیاجمند نظارت بیشتری است.

وی با تشریح آمار عملکرد صادرات غیرنفتی کشور طی 8 ماهه منتهی به آبان سال جاری، ساماندهی و مدیریت صادرات کالاهایی را که در داخل کشور قیمت گذاری می شوند ضروری دانست.

در این نشست، پیشنهادات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مورد ساماندهی صادرات محصولات غذایی در راستای پاسداشت صندلی تولیدات نشان های تجاری (برند) ایرانی آنالیز شد.

همچنین پیشنهادات وزارت نیرو در مورد تسهیل صادرات خدمات فنی و مهندسی، آنالیز وضع فعلی صادرات خدمات فنی و مهندسی، چالش ها و موانع صادرات خدمات فنی و مهندسی، مقررات مورد احتیاج، ضرورت مطالعات بازار آب و برق، برگزاری رویدادهای نمایشگاهی در منطقه و دنیا، فعال شدن کارگروه های استانی همجوار کشورهای همسایه و تأمین پروژه های صادراتی خدمات فنی و مهندسی مورد آنالیز نهاده شد.

بر اساس این گزارش، در این نشست مقرر شد کمیته ماده (19) آئین نامه اجرایی حمایت از صادرات خدمات فنی و مهندسی به عنوان مرجع قانونی، به منظور تصمیم نهایی فرآیندهای صدور خدمات فنی و مهندسی در سازمان توسعه تجارت ایران با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی فعال باشد و سیاست ها و مقررات مربوط را تنظیم کند.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6244

به "لزوم حفظ صندلی کالاهای ایرانی با تکیه بر استاندارد و کیفیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم حفظ صندلی کالاهای ایرانی با تکیه بر استاندارد و کیفیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید