نمایشگر هوشمند گوگل در راه بازار

به گزارش پرسینا بلاگ، گوگل قصد دارد نمایشگر خانگی هوشمند خود را تا دو ماه دیگر به بازار عرضه کند.

نمایشگر هوشمند گوگل در راه بازار

گوگل قصد دارد نخستین ابزار هوشمند خانگی خود را که به یک دوربین آنبرد مجهز است، تا دو ماه دیگر به بازار عرضه کند.

این شرکت، امروز در به روزرسانی یکی از صفحه های مجازی خود، جزئیاتی در مورد نمایشگر هوشمند خود موسوم به نست هاب مکس(Nest Hub Max) منتشر کرد. گوگل در این صفحه، تاریخ عرضه نمایشگر خود را 9 سپتامبر و قیمت آن را 229 دلار ذکر کرده است.

نست هاب یک نمایشگر 10 اینچی دارد و نسبت به هوم هاب، بسیار بزرگتر است. رنگ این نمایشگر، سفید است تا کاربر احساس کند که به یک صفحه کاغذی نگاه می کند.

کاربران می توانند با کمک نست هاب، ویدئوهای مورد علاقه خود را ببینند، تلویزیون تماشا کنند و به کنترل گجت های خانگی خود بپردازند.

نست هاب مکس نسبت به نمایشگر هوشمند پیشین گوگل یعنی گوگل هوم هاب(Google Home Hub)، ویژگی های جدیدتری دارد. این نمایشگر، یک دوربین آنبرد دارد که می تواند علاوه بر برقراری امکان تماس تصویری، مانند یک دوربین امنیتی عمل کند.

یکی از ویژگی های متفاوت هوم هاب، نداشتن دوربین بود و همین ویژگی، آن را به انتخابی مناسب برای افرادی تبدیل کرد که نگران حریم شخصی خود هستند اما گوگل قصد دارد با مجهز کردن نست هاب به دوربین، کاربران را نسبت به استفاده از آن قانع کند.،ایسنا

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 908

به "نمایشگر هوشمند گوگل در راه بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگر هوشمند گوگل در راه بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید