نیمار: ریلکس باشید، به بارسلونا اسپانیا می روم!

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، هنوز در مراحل اولیه مذاکره هستند، اما نیمار و تیم فوتبال بارسلونا با هم مذاکراتی دارند تا شرایط بازگشت ستاره برزیلی به کاتالان را فراهم نمایند. روزنامه های اسپانیا مدعی شدند او به هم تیمی های سابقش در تیم اسپانیایی گفته که به زودی به بارسا خواهد رفت و کارش با این تیم تمام شده است.

نیمار: ریلکس باشید، به بارسلونا اسپانیا می روم!

نیمار در رقابت های کوپا آمریکا شرکت ننموده، اما باز هم نام او مدام بر سر زبان هاست. دلیلش این است که صحبت بازگشتش به بارسا مطرح شده است. خود او هم همه اخبار مربوط به خودش را به طور جدی دنبال می نماید و منتظر است ببیند واکنش باشگاه بارسلونا به انتشار چنین اخباری چیست. در نتیجه با علم به اینکه این خبر رسانه ای می گردد به هم تیمی هایش گفته کار تمام است و قرار است به بارسا بازگردد.

شاید حتی اینکه در بازی های کوپا آمریکا حاضر نیست هم کوشش خودش بوده تا از دیدها پنهان بماند. در این مدت او تنها دوبار چهره اش را رسانه ای نموده است، یک بار زمانی که از کمپ بازیکنان تیم ملی برزیل دیدن کرد و بار دیگر زمانی که برای تست مچ پای آسیب دیده اش در بیمارستان سائو پائولو حاضر شد.

طبق گزارشات اما بعضی بازیکنان بارسلونا با مطبوعات مختلف تبادل نظر داشتند و صحبت هایشان هم به یک شکل بوده و همه می گفتند خود نیمار گفته به زودی در بارسلونا بازی خواهد نمود.

او همچنین معتقد است مذاکرات بین بارسلونا و پاری سن ژرمن هم به خوبی پیش خواهد رفت و در صورتی که بخواهد می تواند تیم فرانسوی را متقاعد کند تا جدا شده و به بارسلونا ملحق گردد.

او حتی هنوز با لیونل مسی و لوئیس سوارس هم رابطه خوبی دارد و کانال واتس اپی که متشکل از هر سه نفر آن ها بود را حفظ نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 717

به "نیمار: ریلکس باشید، به بارسلونا اسپانیا می روم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمار: ریلکس باشید، به بارسلونا اسپانیا می روم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید